Laitoin eilen äijälle viestin

  • Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti
JONSERED Karhunkantaja
Tuossa rannassa oli taas sorsaemo poikueineen. Joskus ne mokomat ovat makupalojen toivossa seuranneet muksuja liki ovelle saakka, ehkä 50-70 metriä rannasta. Talsineet sievänä jonona ihmispoikaset ja sorsanpoikaset.

No, eilen siis epelit olivat uimassa ja sorsamamma tuli mukaan, kävi melkein hiuksia nyppimässä ja juttelemassa. Laitoin äijälle viestin, että "lapset uivat taas sorsan kanssa".

Meni hetki ja tuli vastaus: "Jaa. Mää täällä KUSEN sorsaan". Että on herkkä tilannetaju ja romanttinen luonne miehellä :kieh: :LOL:
 
Mistä kiikastaa?
Anteeksi, mutta mikä sinua vaivaa? Nimittelet itseäsi tuolla tavalla ja lapsia ja haukut miestäsi, joka on huumorintajuinen - ja varmaan romanttinenkin. Nauraa hohotat kuin hullu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja Nii:
Hehee, jokos selvisi mikä vaivaa?
Ei vieläkään. Huomenna kuulemma katsovat, josko kotiuttavat. Ei ainakaan voi sanoa, että ovat kiirediagnoosin tekaisseet.
vähän mä repesin ku tajusin mistä se ukko puhui, eka olin et "mihin hiton sorsaan...onpa outo ukko"
:LOL: :LOL: :LOL:
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
[
vähän mä repesin ku tajusin mistä se ukko puhui, eka olin et "mihin hiton sorsaan...onpa outo ukko"
:LOL: :LOL: :LOL:

Olisikohan ollut eläinrääkkäystä vaiko vain ystävällistä sorsan vilvoittelua helteillä?
:LOL:
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Mistä kiikastaa?:
Anteeksi, mutta mikä sinua vaivaa? Nimittelet itseäsi tuolla tavalla ja lapsia ja haukut miestäsi, joka on huumorintajuinen - ja varmaan romanttinenkin. Nauraa hohotat kuin hullu.
Kiitos. :D

Romanttinen äijäni on ostanut lahjaksi minulle betonimyllyn.

Ja nauran siksi, että juttu oli minusta hauska, kuin Hauska-koirankakkapussi.
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Olen ollu palstalta poissa mutta siis mikä miehelläsi on, on ilmeisesti sairaalassa?
Ei tietoa... Etsin vanhan ketjun kohta.

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1448194
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1450423
 

Yhteistyössä