laitettiin just lasten kanssa triopsin munat veteen! :)

• Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Mistä noita munia on säilynyt tähän päivään asti sieltä dinosaurusten ajoilta niin kuin tuossa mainostettiin?
niitä on ympäri maapalloa edelleen. ne elää ihan luonnossa, erilaisissa mutapohjaisissa jutskissa ja vesilammikoissa. ei niitä pidetä vaan lemmikkeinä, suomessa niitä ei luonnonvaraisena ole.

kaisa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mistä noita munia on säilynyt tähän päivään asti sieltä dinosaurusten ajoilta niin kuin tuossa mainostettiin?
niitä on ympäri maapalloa edelleen. ne elää ihan luonnossa, erilaisissa mutapohjaisissa jutskissa ja vesilammikoissa. ei niitä pidetä vaan lemmikkeinä, suomessa niitä ei luonnonvaraisena ole.
Nämä Aquasauruksen munat voivat kuivua kokonaan ja säilyä silti lähes 25 vuotta odottaen vettä kuoriutuakseen.

sanotaan tuolla linkissä

ap
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nämä Aquasauruksen munat voivat kuivua kokonaan ja säilyä silti lähes 25 vuotta odottaen vettä kuoriutuakseen.

sanotaan tuolla linkissä
triopseilla sama juttu. ne munat säilyy ihan hirmuiden kauan.

ap
minusta noi on vinkeitä elikoita joita on hauska kasvatella lasten kanssa yhdessä.

mä tilasin noi mulletoi.comista yllärinä, eilen hain postista. kun tulin laatikon kanssa kotiin, hiukkasin lapsille et tulkaas kattoo meidän uusia lemmikeitä. lapset oli varmoja että laatikossa on gerbiilejä tai hiiriä.... kun avasin laatikon ja kerroin homman nimen, lapset oli niiiiiiiin innoissaan. poikia, 10v ja 7v. ei niistä iloa kauaa ole, mutta uuden sukupolven voi aina kasvattaa munista joita edellinen sukupolvi munii. :) kätsyä.

kaisa
Alkuperäinen kirjoittaja The Maiden:
Mä mietin et oiskohan tyhmää tilata eskarissa olevalle kummipojalle tuollainen setti joululahjaksi..
Ne selviytyy huonommin talviaikaan.
mut toisaalta nuo siemenet on pitkäikäisiä ni voi sit keväällä laittaa uusia kasvamaan
tietty pojalla on synttärit keväällä et voishan nuo olla synttärilahjakin

Hyi yök
Siis hyi helv**ti!!! Mä nimenomaan pyrin pitämään ton näköset elikot POISSA mun kodista ja joku vapaaehtosesti kasvattaa niitä!!! :0 ja jos joku erehtyis tuomaan lahjaksi niin lähtis vieras munat mukanaan! :)

Jeeeee
Näille ketkä harmittelee ettei elä pitkään vinkkinä että torakat ei kuole ihan heti (vaikka paistinpannulla hakkais) ja lisääntyy tosi nopeesti (vaikka mitä myrkkyjä syytäisit) ja nehän näyttää melkein just tolta elikolta. Ja TOSI hyvä lahjaidea! Se on opettavainen kokemus kaikille osapuolille!

Yhteistyössä