anteeksi tuli väärä linkki.. täs uus http://www.ihmekauppa.com/product_details.php?p=98Alkuperäinen kirjoittaja ap:WTF??Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:ja
täs samantyylisiä
niitä on ympäri maapalloa edelleen. ne elää ihan luonnossa, erilaisissa mutapohjaisissa jutskissa ja vesilammikoissa. ei niitä pidetä vaan lemmikkeinä, suomessa niitä ei luonnonvaraisena ole.Alkuperäinen kirjoittaja ??:Mistä noita munia on säilynyt tähän päivään asti sieltä dinosaurusten ajoilta niin kuin tuossa mainostettiin?
Nämä Aquasauruksen munat voivat kuivua kokonaan ja säilyä silti lähes 25 vuotta odottaen vettä kuoriutuakseen.Alkuperäinen kirjoittaja ap:niitä on ympäri maapalloa edelleen. ne elää ihan luonnossa, erilaisissa mutapohjaisissa jutskissa ja vesilammikoissa. ei niitä pidetä vaan lemmikkeinä, suomessa niitä ei luonnonvaraisena ole.Alkuperäinen kirjoittaja ??:Mistä noita munia on säilynyt tähän päivään asti sieltä dinosaurusten ajoilta niin kuin tuossa mainostettiin?
triopseilla sama juttu. ne munat säilyy ihan hirmuiden kauan.Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:Nämä Aquasauruksen munat voivat kuivua kokonaan ja säilyä silti lähes 25 vuotta odottaen vettä kuoriutuakseen.Alkuperäinen kirjoittaja ap:niitä on ympäri maapalloa edelleen. ne elää ihan luonnossa, erilaisissa mutapohjaisissa jutskissa ja vesilammikoissa. ei niitä pidetä vaan lemmikkeinä, suomessa niitä ei luonnonvaraisena ole.Alkuperäinen kirjoittaja ??:Mistä noita munia on säilynyt tähän päivään asti sieltä dinosaurusten ajoilta niin kuin tuossa mainostettiin?
sanotaan tuolla linkissä
Ei ollenkaan tyhmää.Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:Mä mietin et oiskohan tyhmää tilata eskarissa olevalle kummipojalle tuollainen setti joululahjaksi..
Ne selviytyy huonommin talviaikaan.Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:Mä mietin et oiskohan tyhmää tilata eskarissa olevalle kummipojalle tuollainen setti joululahjaksi..
Kasvattaa uuden sukupolven munista, jotka alkuperäiset triopsit ovat munineet, niin ei tunnu tyhjältä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiva lahja, mutta suru tulee kun ne kuolee.
Peesi!Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Sovitaanko, että KUKAAN teistä ei kerro mun pojalle tuollaisten olioiden olemassaolosta?! :|
mut toisaalta nuo siemenet on pitkäikäisiä ni voi sit keväällä laittaa uusia kasvamaanAlkuperäinen kirjoittaja The Maiden:Ne selviytyy huonommin talviaikaan.Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:Mä mietin et oiskohan tyhmää tilata eskarissa olevalle kummipojalle tuollainen setti joululahjaksi..
tietty pojalla on synttärit keväällä et voishan nuo olla synttärilahjakinAlkuperäinen kirjoittaja kaisa:mut toisaalta nuo siemenet on pitkäikäisiä ni voi sit keväällä laittaa uusia kasvamaanAlkuperäinen kirjoittaja The Maiden:Ne selviytyy huonommin talviaikaan.Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:Mä mietin et oiskohan tyhmää tilata eskarissa olevalle kummipojalle tuollainen setti joululahjaksi..
Samoin, hyi v :xAlkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Sovitaanko, että KUKAAN teistä ei kerro mun pojalle tuollaisten olioiden olemassaolosta?! :|