joo!!!Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Dinoja!
googlaa triops. ne on dinosauruksien ajalta säilyneitä elikoita. niiden munat säilyy kuivassa vuosia ja kun sataa vettä ja muodostuu vesilammikko, ne munat kuoriutuu jne... noin lyhyesti kerrottuna.Alkuperäinen kirjoittaja SS:Mä oon pihalla kuin lumiukko...
joo, oon tehnyt kaikki ohjeen mukaan. ja ohjelappu on tuon maljan vierellä. katon siitä aina seuraavan askeleen. oon kuullut et voivat heittää veivinsä helpolla tai että yksi syö ne muut.Alkuperäinen kirjoittaja .:Kannattaa noudattaa ohjeita. Täällä meni pieleen kun alkoi soveltamaan.
toivottaavasti ei ole. oon kuullut et joillain ne elää sen 3kk.Alkuperäinen kirjoittaja kuki:ja parin päivän kuluttua ne ovat kuolleet
juu eihän ne pitkäikäisiä ole missään nimessä. mutta niiden munia voi ottaa talteen, kuivattaa ne ja aloittaa kasvattaa uutta sukupolvea!Alkuperäinen kirjoittaja paljon melua tyhjästä:Meillä oli kans! Ku mies tahto kokeilla, piti oikein kimppatilaus tehdä kaverin kanssa. Jessus, että aikuisia lapsettaa välillä. Kyllä ne kiltisti kuoriutu, eihän niistä pitkä ilo ollu mut kyllä ehtivät kasvaa parin sentin mittaan.
Ei nuo ällöjä ole. Näyttäähän vaikka oma iho kamalalle, jos sitä tarpeeksi suurentaa.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Sovitaanko, että KUKAAN teistä ei kerro mun pojalle tuollaisten olioiden olemassaolosta?! :|
Eiköhän tässä oo kyse ihan luonnollisesta poistumasta eikä mistään eläinrääkkäyksestä.Alkuperäinen kirjoittaja hitto mitä ämmiä taas...:kuulostaa julmalta.opettatte äpäränne eäinrääkkäykseen...
Eipä noin yksinkertasia elikoita kovin helpolla rääkätä, melkeen sama kun yrittäis rääkätä tyyliin spermaa. Jos ihan varta vasten lähtee satuttamaan se toki on väärin, mutta eihän kukaan täällä semmosesta ole puhunutkaan.Alkuperäinen kirjoittaja hitto mitä ämmiä taas...:kuulostaa julmalta.opettatte äpäränne eäinrääkkäykseen...
Tais meillä isoin olla kolmen sentin mittanen.Alkuperäinen kirjoittaja vv:Kuinka isoja noista sitten loppujen lopuksi tulee? Kun tuon linkin perusteella näyttää hurjan isoilta...
anteeksi, mutta miten noiden pitäminen on julmaa?Alkuperäinen kirjoittaja hitto mitä ämmiä taas...:kuulostaa julmalta.opettatte äpäränne eäinrääkkäykseen...
WTF??Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:ja http://oulu.ouka.fi/ppm/tilapaisnayttely/PPM_pienoisrautatie.htm
täs samantyylisiä