Laitettaisiinko ketjullinen kuvia palstalaisten tisseistä?

  • Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja minna:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
"Miksi tissit on sullottu noin. nännit on ihan vastakkain??? että näyttäisi isommilta?" Jos kädet ojentaa eteenpäin vaikkapa valokuvan ottamista varten, kääntyy tissitkin tolleen. Kokeile vaikka ite. Ja jos katot tarkasti, niin eihän tuolla sivuilla kuitenkaan ole tyhjää, eli ei noita ole tarvinnut paljon sulloa, ne vaan on tollaset. :whistle:
Nännit vastakkain??? Missä kohtaa vai enkö mä vain näe? :eek:
siinähän ne on heti liivien yläosassa keskellä, näkyvillä
Mutta siis vastakkain? Miten ne on vastakkain?
 
harmaaaaa
Pakko laittaa, mutta laitan harmaana....

Jossain joku kirjotti, että kamalaa kun joku vielä runkkailee ja hyväksikäyttää näitä kuvia, omalta osaltani, ihan sama, jos joku mun päättömiä tissejäni kattelee.. Luulis, että laadukkaampa käteenvetomateriaaliakin löytyis. :)

Mutta tässä siis kahden lapsen jälkeiset c-kupit:


http://www.aijaa.com/v.php?i=2268821.jpg



 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja harmaaaaa:
Pakko laittaa, mutta laitan harmaana....

Jossain joku kirjotti, että kamalaa kun joku vielä runkkailee ja hyväksikäyttää näitä kuvia, omalta osaltani, ihan sama, jos joku mun päättömiä tissejäni kattelee.. Luulis, että laadukkaampa käteenvetomateriaaliakin löytyis. :)

Mutta tässä siis kahden lapsen jälkeiset c-kupit:


http://www.aijaa.com/v.php?i=2268821.jpg
Hienot!
 
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Ihmettelin, että mistä helvatista tässä ketjussa lätistään seitsemän sivun verran, kun kukaan ei kuitenkaan näytä tissejään ja avasin! Ja herttinen, täällähän on tissejä pilvin pimein :eek:
:D pitäähän sitä nyt kerran vilauttaa.. ja mä olin viel rintsikat päällä :LOL:
 
harmaa edelleen
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaaaaa:
Pakko laittaa, mutta laitan harmaana....


Mutta tässä siis kahden lapsen jälkeiset c-kupit:


http://www.aijaa.com/v.php?i=2268821.jpg
Hienot!
Kiitti, kuva ei ehkä ole edukseen, mutta noi daisat on kyllä ainoo asia mihin olen aina ollut tyytyväinen.. :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Ihmettelin, että mistä helvatista tässä ketjussa lätistään seitsemän sivun verran, kun kukaan ei kuitenkaan näytä tissejään ja avasin! Ja herttinen, täällähän on tissejä pilvin pimein :eek:
:D pitäähän sitä nyt kerran vilauttaa.. ja mä olin viel rintsikat päällä :LOL:
Onneks en oo kännissä, muuten saattaisin vaikka minäkin :whistle:

 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Mulla on lähellä Rukoilijasirkkaa, pienet ja nätit :D (oma mielipide).
Tossa kuvassa ei näy mun raskausarvet joita on rinnoissa paljon. =) Vaan ei nekään oikein haittaa. nehän on semmosia raitoja vaan.
 
Hmmm
Jotenkin naurattaa, kun aina tasaisin väliajoin palstalle eksyy selvästi miespuolisia kirjottajia jollain "Mamma" ja "Rouva" ja "Pirjo" nimimerkeillä tekemään otsikoita tyyliin "Eiköhän tytöt kerrota tähän pinoon kaikki seksifantasiamme ja oteta kuvia ittestämme alasti, tihihih"?.
 

Yhteistyössä