'Laitetaas sänkyyn, ettei totu syliin'

Sanovat aika moni vauvoista. Vaan ei meillä vaan, mielelläni sylittelen tuota mussukkaa ja niin olen sylitellyt kaikkia muitakin lapsiamme. Minusta vauva ei kulu puhki sylissä, eikä 'opi huonoille tavoille'. :heart:
 
Samaa mieltä. Kaikki kolme lastani on sylissä pidetty ja usein siihen nukahtaneetkin :heart: Ja omissa sängyissä nukkuvat isommat(5 vja 2 v) ja osan yöstä tuo 7kk vanhakin. Jää sitten perhepetiin kun aamuyöllä herää syömääm tisua :)
 
Meillä neuvolantätikin epäili ettei poika opi olemaan lattialla kun mä pidin häntä sylissä aina kun oli hereillä. Mä sanoin tädille et katotaan kuinka käy, mä olin aivan varma et alkaa viihtymään lattialla kun pääse itsenäisesti liikkumaan. Poika oli pari päivää yli 6 kk kun lähti konttamaa ja sen jälkeen lattialla olo ei ollu mikään ongelma.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Fantaihana:
Meillä neuvolantätikin epäili ettei poika opi olemaan lattialla kun mä pidin häntä sylissä aina kun oli hereillä. Mä sanoin tädille et katotaan kuinka käy, mä olin aivan varma et alkaa viihtymään lattialla kun pääse itsenäisesti liikkumaan. Poika oli pari päivää yli 6 kk kun lähti konttamaa ja sen jälkeen lattialla olo ei ollu mikään ongelma.
Mulla on ihana uusi nla-täti ja hänelle ilmoitin heti, että tätä vaavia sitten sylitellään ja kunnolla. Sanoi vaan, että ok siitä vaan! Hänellä on ollut samanlainen tilanne, kuin meillä. Kolmen pojan jälkeen pitkä tauko ja sitten 'iltatähtenä' tyttö. :heart: :D
 

Yhteistyössä