Alkuperäinen kirjoittaja minä:Minun nimi on Ahti.Muistan ihan selvästi kun se annettiin minulle.
Ahti, silli ja silli haisee ihan vanhalle veelle :x
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Minun nimi on Ahti.Muistan ihan selvästi kun se annettiin minulle.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitta:Alkuperäinen kirjoittaja tasapaksu:Miksi te täällä nolona kerrotte nimiänne..eihän ne teidän oma keksimiä ole.
itse olen ainakin ylpeä nimestäni, ei ole paljon kaimoja kävellyt vastaanolkoonkin inhokkilistojen kärjessä
Alkuperäinen kirjoittaja taivas:Reija on mun suosikki, kaikki mun tuntemat Reijat on niin mukavia naisia ja sellasia että saa aikaan paljon ja niiltä kysytään neuvoja yms.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Täältä löytyy Laura, ja oli muuten yks suosituimmista syntymävuoteni nimistä. En tykkää kun tulee joka paikassa vastaan.
Joskus olin jossain hiusväri markkinointitutkimuksessa jossa oli yhteensä 10 samana vuonna syntynyttä tyttöä ja meistä 5 oli Lauroja.
Alkuperäinen kirjoittaja "paukku";):Pauliina, en ole ikinä kuullut siitä mitään joten haluan kuulla
mun mielestä tylsä ja liian perinteinen 80-luku nimi..
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Ihan vaan muutaman harmaan kiusaksi laitan yhden etunimistäni. Heitä kun se tuntuu kovasti ärsyttävän :snotty:
Auringonkukka
Alkuperäinen kirjoittaja Mikko:Kaikki Heidit ja Annet on huoria!