Laitetaas nimemme ja haukutaan ne tässä samaan syssyyn!

Miun nimi tuolla aiemmin onkin jo... on se vaan kumma, et miun nimeä ei lähes koskaan kuulla oikein. 99% menee väärin. Alkuun jaksoin sitä aina korjata, mut nykyisin en ees jaksa. Olkoot :D Mie oon suurimman osan ajasta vieraitten mukaan Nina, Niina, Minna, Minni, Ninni tai jopa Mina :D Vaikka nimen lausun yleensä vielä oikein kunnolla lausuen ja vielä sanon sen etukirjaimen siihen perään, että N:llä, niin kyllä se vaan väärin menee kuitenkin. Ja jos menee oikein, niin toinen varmistaa aina, et onko se muka miun oikea nimi vai ihan lempinimi. Ja useimmiten vielä virastoissa varmistavat. Onko ihmisillä sit tapana soitella sinne ja esittäytyä lempinimellä? :D
 
"vieras"
Jessica.

Kestoinhokki siis. Nimi ei ole koskaan ollut minulle itselle ongelma, mutta monelle muulle sitäkin enemmän ja on sillä YRITETTY kiusata.

Tosin olen saanut siitä myös kehuja, lähinnä ulkomaalaisten kavereiden keskuudessa.
 
[QUOTE="koppis";26755701]Onkohan meillä sama nimi? Onko sun nimi nyt tosi harvinainen vai onko sitä nyt vauvoilla? Mulla niin harvinainen nimi, että en ole tavannut kuin 2 täysin saman nimistä.[/QUOTE]

Oon kyllä tavannu oman nimisiä mut vanhempia rouvia valtaosa. Muutama nuorempi on esim lehdissä osunu silmään mut en tunne henkilökohtaisesti ketään. En tiedä onko nyt vauvoille annettu tätä nimeä, voi ollakin kun tuntuu vanhat nimet olevan muotia. Oon kyllä tykännyt nimestäni aina vaikka mummovitsejä muutamia on joutunu kuuntelemaan.
 

Yhteistyössä