Laitetaas kuvia lasten huoneista (lelujen säilytyksestä)!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rouvaliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

rouvaliini

Aktiivinen jäsen
24.09.2007
4 613
0
36
Meillä pian muutto edessä ja tyttö 4v saa ekaa kertaa oman huoneen. Nyt oon miettiny miten sinne järjestää lelujen säilytyksen. Jotain hyllyjä varmaan pitää ostaa, mutta millasia? Kenties jotain muuta? Auttakaa siis mua ja laittakaa kuvia miten teillä on ratkastu tää ongelma.

kuvitelkaa:

15bratz/winx nukkea ja niiden 100pientä vatetta lattialla levällään
56littlest pet shop ötökkää hyllynkulmilla, tuoleilla ja niiden 100 liian pientä tavaraa lattialla
17ponia harjoineen nurkassa
keittiövälineet katettuna sängylle, vieressä palapelin palat kipossa ja palapelialustalla 30sukasta leivottua korvapuustia.

+extrana pikkuveljen pikkuautot nukkekodissa ja lipaston laatikot auki pursuillen pehmoja..

Heippa, mä en todellakaan osaa liittää mitään kuvia, mutta meillä on askon iso kirjahylly/avohyllyjä joissa on korit alhaalla ja niihin mahtuu junat, autot, ponit,jne, Seuraavassa kerroksessa kirjat . Samanlaista muuten myydään Ikeassakin (huomasin vaan). On hyvä valinta ollut koska kaikki mahtuu siihen eikä tarvitse levitellä pitkin poikin. Meillä on kahden lapsen lelut siinä hyllyssä. 4X4 n.32cm (16kpl) avohyllyjä. No tulipa tarkasti kerrottua, mutta pointti meni varmaan perille. Mä välillä innostun tähän kirjottamiseen;)

Alkuperäinen kirjoittaja ei viitsi kuvata:
kuvitelkaa:

15bratz/winx nukkea ja niiden 100pientä vatetta lattialla levällään
56littlest pet shop ötökkää hyllynkulmilla, tuoleilla ja niiden 100 liian pientä tavaraa lattialla
17ponia harjoineen nurkassa
keittiövälineet katettuna sängylle, vieressä palapelin palat kipossa ja palapelialustalla 30sukasta leivottua korvapuustia.

+extrana pikkuveljen pikkuautot nukkekodissa ja lipaston laatikot auki pursuillen pehmoja..

Toi on se todellisuus...heh niin se kyllä meilläkin välillä

Alkuperäinen kirjoittaja singa:
Heippa, mä en todellakaan osaa liittää mitään kuvia, mutta meillä on askon iso kirjahylly/avohyllyjä joissa on korit alhaalla ja niihin mahtuu junat, autot, ponit,jne, Seuraavassa kerroksessa kirjat . Samanlaista muuten myydään Ikeassakin (huomasin vaan). On hyvä valinta ollut koska kaikki mahtuu siihen eikä tarvitse levitellä pitkin poikin. Meillä on kahden lapsen lelut siinä hyllyssä. 4X4 n.32cm (16kpl) avohyllyjä. No tulipa tarkasti kerrottua, mutta pointti meni varmaan perille. Mä välillä innostun tähän kirjottamiseen;)

Ikean EXPEDIT-HYLLYKKÖä tarkoitat...Huippu hyvä halppis =)

Tää kuulosti järkevältä. Lisää vinkkejä kaivataan!

Alkuperäinen kirjoittaja leijonanmorsian:

Ikean EXPEDIT-HYLLYKKÖä tarkoitat...Huippu hyvä halppis =)

Joo en kyllä merkkiä muista, mutta varmaan just se. Harmittaa vaan ku siihen Askon malliin ei saa enää niitä hyllynovia ja laatikoita. Olis ollu näpsät.

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Mantatytt%F682&image_id=82431893

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Mantatytt%F682&image_id=82432013

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Mantatytt%F682&image_id=82432112

En mä jaksa käydä kuvaamassa nyt, mut sanotaan näin että siellä ne on entropisessa epäjärjestyksessä about keskellä lattiaa ja osa seinien vieressä. Lelukopat on tyhjillään siellä jossain seinän vieressä, kasattuna... :whistle:

Meillä on poikien huoneiden välissä vaatehuone, jonne on saanut ahdattua kaikki jutut aika hyvin pois silmistä....kummankaan pojan huoneessa ei ole mitään kaappijuttuja, vaan tuo vaatehuone on aika loistava tuossa välissä.

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
En mä jaksa käydä kuvaamassa nyt, mut sanotaan näin että siellä ne on entropisessa epäjärjestyksessä about keskellä lattiaa ja osa seinien vieressä. Lelukopat on tyhjillään siellä jossain seinän vieressä, kasattuna... :whistle:

meillä samanlainen lelu järjestys ja hyvin pysyy omilla paikoillaan ja pitkään :laugh: kunnes tulee kauhu äitee ja siivoo ne sinne koreihin :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras79:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:

meillä samanlainen lelu järjestys ja hyvin pysyy omilla paikoillaan ja pitkään :laugh: kunnes tulee kauhu äitee ja siivoo ne sinne koreihin :laugh:

Näin meilläkin. Paitsi, että poika kulkee mun perässä ja tyhjentelee laatikoita sitä mukaa kun saan niitä täytettyä. :laugh:

Ei kuvaa, mutta Lundiaa meillä käytetään ja sitä tullaan käyttämään tulevaisuudessakin.
+ monimuotoinen ja hyvin säädettävä
+ saatavissa osia myöhemminkin. Meillä on vanhimmat osat 70-luvulta ja hyvin toimivat uusien kanssa.
+ hyvin kiinnitettynä kestää lasten kiipeilyn (ainakin mun kiipeilyt 70-luvulla) ja painavat tavarat
Meillä on käytössä ovia ja laatikostoja pelkkien hyllyjen sijaan. Kun poika lähestyy kouluikää, niin kerrossänky voi olla kiva juttu. Ja kaikkea voi järjestää uudestaan tilanteen niin vaatiessa. Meillä on kymmeniä hyllymetrejä lundiaa talossa...

Lisänä on Ikeasta Vessla laatikoita (voidaan säilyttää lattiatasossa lundian hyllyssä) ikean koukuissa ja itse tehtyjä "ostoskasseja". Periaate on, että kaikille leluille pitää olla paikka/laatikko - tai sitten on liikaa leluja. Toki olen ostanut noita isoja säilytys"koreja" lisää, jotta kaikki mahtuu. Pyrin järjestelemään lelut laatikoihin aiheen mukaan, vielä toimii kun lapsi on pieni (legot/junat/ruokaleikit/littlepeople/jne). Ulkolelut olen kerännyt muoviseen "puhdasvaatekoriin".

Keittiössä on meillä 78cm matalaa lundiaa pojan alakerran leluille. Potkuauto piiloutuu kaappiin ovien taakse ("autotalliin") ja lelut on hyllyllä koreissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mantatyttö82:
Alkuperäinen kirjoittaja Anukaisu:

Tällainen meillä. itse tehty
Mistä tuo boordi on. Jos mun 1v11kk poika näkis tuon niin se olis ihan liekeissä
:D

Starkilta vuosi sitten löysin =) . Ja boordi loppuu tuohon renkaisiin. ite ruskeella tuon tienkin oon maalannut. juu - meidän poika tykkää kovasti tuosta. ...ja mun mielestä lastenhuoneessa värejä ei tarvii säästellä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Mantatyttö82:

Tällainen meillä. itse tehty
Mistä tuo boordi on. Jos mun 1v11kk poika näkis tuon niin se olis ihan liekeissä
:D

Starkilta vuosi sitten löysin =) . Ja boordi loppuu tuohon renkaisiin. ite ruskeella tuon tienkin oon maalannut. juu - meidän poika tykkää kovasti tuosta. ...ja mun mielestä lastenhuoneessa värejä ei tarvii säästellä =)
On kyllä ihana. meillä on sellasia seinäkuvia joissa valmiina liisteri. Piti vaan kastella ja liimata. Pojalla traktoriverhot huoneessa, mutta toi boordikin olis ihana. Teilläkin näköjään huoneessa sinistä ja vihreää niinku meillä
:)

Yhteistyössä