Laitetaas kuvapino hoteista miehistä!

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Eiks tää ole Cristal Snow? :D
Kukas se on? Jonkun pändin rääkkyjä? Fantasia-elokuvan hahmO?
Mä en itseasiassa tiedä, telkussa joskus nähny. Ja vissiin euroviisuihin on tulossa karsiutumaan jos oon oikein ymmärtäny. Ja viisuthan on, kuten Lunatic tiedät, tosi lähellä mun sydäntä :D
Joku tytöltä näyttävä teknopoika, lyhyesti mun käsityksen mukaan. :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Eiks tää ole Cristal Snow? :D
Kukas se on? Jonkun pändin rääkkyjä? Fantasia-elokuvan hahmO?
Mä en itseasiassa tiedä, telkussa joskus nähny. Ja vissiin euroviisuihin on tulossa karsiutumaan jos oon oikein ymmärtäny. Ja viisuthan on, kuten Lunatic tiedät, tosi lähellä mun sydäntä :D
Joku tytöltä näyttävä teknopoika, lyhyesti mun käsityksen mukaan. :|
Entinen Drag queen, nykyinen... laulaja. Pyrkii ensi vuoden Euroviisuedustajaksi, kertoo tän päivän Keskisuomalainen.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Eiks tää ole Cristal Snow? :D
Kukas se on? Jonkun pändin rääkkyjä? Fantasia-elokuvan hahmO?
Mä en itseasiassa tiedä, telkussa joskus nähny. Ja vissiin euroviisuihin on tulossa karsiutumaan jos oon oikein ymmärtäny. Ja viisuthan on, kuten Lunatic tiedät, tosi lähellä mun sydäntä :D
Joku tytöltä näyttävä teknopoika, lyhyesti mun käsityksen mukaan. :|

Tottakai tiedän, olethan fanittanut niitä jo pikkutytöstä asti! :D
Ilmeisesti siis suomalainen? Jahas, kiitos informaatiosta. =)
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
mä en löydä kuvaa mun iltojeni ilosta :eek: petri takalasta :heart: :heart: :saint: :saint: B) B)
:LOL: En löytäny minäkään muuten!! Onkohan koko hahmo pelkkä keksitty juttu? :D Teeveetä uhkaavasti lähestyvä robotti tai näyttelijä maskit päällä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
mä en löydä kuvaa mun iltojeni ilosta :eek: petri takalasta :heart: :heart: :saint: :saint: B) B)
:LOL: En löytäny minäkään muuten!! Onkohan koko hahmo pelkkä keksitty juttu? :D Teeveetä uhkaavasti lähestyvä robotti tai näyttelijä maskit päällä..
uskallakki häpäistä mun tv-rakkaus :eek: :eek: :heart: :heart:
 

Yhteistyössä