Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Jaa, sustako toi ei ole söpö? :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:KAI TÄÄ ON VITSI GASOLINE!!!!!
Mikäs tissikummitus tämä on?Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Eiks tää ole Cristal Snow?Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mikäs tissikummitus tämä on?Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Sulla on hyvä maku! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja tiu tau tulkku:Kiitos Lunatic, aika monta mun makuun
Kukas se on? Jonkun pändin rääkkyjä? Fantasia-elokuvan hahmO?Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Eiks tää ole Cristal Snow?Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Mikäs tissikummitus tämä on?Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
OK, oisin luullut ulkomaalaiseksi. B)Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Lunatic:
Sonata Arctican laulaja Tony Kakko B)
Mä en itseasiassa tiedä, telkussa joskus nähny. Ja vissiin euroviisuihin on tulossa karsiutumaan jos oon oikein ymmärtäny. Ja viisuthan on, kuten Lunatic tiedät, tosi lähellä mun sydäntäAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Kukas se on? Jonkun pändin rääkkyjä? Fantasia-elokuvan hahmO?Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Eiks tää ole Cristal Snow?
Entinen Drag queen, nykyinen... laulaja. Pyrkii ensi vuoden Euroviisuedustajaksi, kertoo tän päivän Keskisuomalainen.Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Mä en itseasiassa tiedä, telkussa joskus nähny. Ja vissiin euroviisuihin on tulossa karsiutumaan jos oon oikein ymmärtäny. Ja viisuthan on, kuten Lunatic tiedät, tosi lähellä mun sydäntäAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Kukas se on? Jonkun pändin rääkkyjä? Fantasia-elokuvan hahmO?Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Eiks tää ole Cristal Snow?
Joku tytöltä näyttävä teknopoika, lyhyesti mun käsityksen mukaan. :|
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Mä en itseasiassa tiedä, telkussa joskus nähny. Ja vissiin euroviisuihin on tulossa karsiutumaan jos oon oikein ymmärtäny. Ja viisuthan on, kuten Lunatic tiedät, tosi lähellä mun sydäntäAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Kukas se on? Jonkun pändin rääkkyjä? Fantasia-elokuvan hahmO?Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Eiks tää ole Cristal Snow?
Joku tytöltä näyttävä teknopoika, lyhyesti mun käsityksen mukaan. :|
En löytäny minäkään muuten!! Onkohan koko hahmo pelkkä keksitty juttu? Teeveetä uhkaavasti lähestyvä robotti tai näyttelijä maskit päällä..Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:mä en löydä kuvaa mun iltojeni ilosta petri takalasta :heart: :heart: :saint: :saint: B) B)
uskallakki häpäistä mun tv-rakkaus :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:En löytäny minäkään muuten!! Onkohan koko hahmo pelkkä keksitty juttu? Teeveetä uhkaavasti lähestyvä robotti tai näyttelijä maskit päällä..Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:mä en löydä kuvaa mun iltojeni ilosta petri takalasta :heart: :heart: :saint: :saint: B) B)
peesaan. kyllä kelepaas sukulaasille esitelläAlkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Vaikka ei ole mikään komea,mutta joku tossa velmussa hymyssä vetoaa