laitetaanpas kikat ylös

Alkuperäinen kirjoittaja Raitapaitainen:
Ei kysymys ole Progesteronista vaan sperman sisältämistä prostaglandiineista, jotka saa kohdun supistelemaan. ;)
No sehän se oli! Ei muistunut millään mieleen oikea sana. :)

Meilläkin muuten edellisessä raskaudessa poika syntyi samana päivänä kuin oli varattu aika käynnistykseen, joten siinäkin saattaa olla perää. Tosin meillä alkoi tapahtua kaksi vuorokautta ennen käynnistysaikaa, mutta varsinainen syntymä tapahtui siis neljä tuntia ennen aiottua käynnistämistä. Pitkä poika... ;) :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
Ite oon kuulemma syntyny seuraavana aamuna siitä, et äiti kanto sellasia jumalattomia pihalaattoja ja laatotti etupihan. Siis sellasia 50x50 cm kivijönttejä. Että ei ku kantelemaan! :D
No huh en kyllä lähtisi ihan tuohon hommaan viimeisilläni. Omat kikkani ovat rentoutuminen, hyvää syötävää ja kevyt ulkoilu. On paaaaljon mukavampi alkaa siihen urakkaan kun on voimia.
 
luin juuri vasta jostakin että ei synnytystä saa käynnistymään kotikonstein.eli esim. saunalla ja seksillä.synnytys olisi muutenkin käynnistynyt silloin se vain sattui siihen juuri.näin luin ja omakin mielipiteeni on että ei sitä ite voida "käynnistää". :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja suklaapahkina:
luin juuri vasta jostakin että ei synnytystä saa käynnistymään kotikonstein.eli esim. saunalla ja seksillä.synnytys olisi muutenkin käynnistynyt silloin se vain sattui siihen juuri.näin luin ja omakin mielipiteeni on että ei sitä ite voida "käynnistää". :)
Samaa mieltä. Mielestäni kaikki verhojen ripustamiset, painavien tavaroiden kantaminen, risiiniöljyt. yms. kannattaa unohtaa. Alkaa olla jo aika vaarallistakin puuhaa. Itse olen molemmista raskauksista huomannut, vain tekee olonsa mahdollisimman mukavaksi se loppuaikakin on siedettävämpää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
Kuulemma seksi, jos joku, auttaa. Perustuu johonki aineeseen mitä miehen siemennesteestä löytyy (samaa niissä synnytyksen käynnistävissä lääkkesissä ). Sitä pitäis sit vaan olla aika lailla ja se pitää sillee "peppu tyynyllä"-menetelmällä valuttaa sinne kohdunsuulle. Eihän se mitään maksa kokeilla. ;)
toi on totta mutta kyllä se siemenneste perille menee muutenkin. Ei se kohtu niin kaukana ole =)

Ja sit pitäs synnytys olla jo hieman aluillaan niin se sitten vauhdittaa sitä.
 

Yhteistyössä