Onko muilla ihan kauhea nälkä koko ajan? Aamupäivällä ei meinaa tolpillaan pysyä, vaikka miten paljon söis. Rv 18+1 (tai +5 ultran mukaan). Kolmisen viikkoa sitten pahoinvointi helpotti, ja mahakin pullahti esiin. 2 kg painoa tullut, toinen niistä taitaa olla rinnoissa, piti uusia liivitkin.
huhtimami kuulostaa ihan samalta tuo neuvola/ultrakäytäntö kuin meilläkin. Kyllä kaksosraskaus luokitellaan aina riskiraskaudeksi, mutta teidän (kuten myös meidän) vauvoilla on vähemmän riskejä kuin samalla istukalla ja pussissa olevat. Minulle sanottiin, että koska ennen rv 24 ei oikeastaan voida tehdä mitään, niin vasta siitä aletaan tarkempi seuranta. Meillä on rakenneultra 2 vk kuluttua.
mama85 tosi ikävää että siskosi toinen lapsi menehtyi :hug: Itsellä koko ajan kaihertaa pelko, että jos toiselle käy jotain raskauden tai synnytyksen aikana, mutta eipä tullu mieleen tuo kätkytkuolema.
Olen aina ajatellut, että ne, joilla on ollut hankaluuksia raskaaksi tulemisessa, ilman muuta tarvitsisivat kaksoset, palkinnoksi yrittämisestä. Mutta että miksi juuri meille tällainen ilo ja onni suotiin, siitä olen vieläkin ihmeissäni!
Lapset odottaa jo tosi innoissaan vauvoja, suunnittelevat leikkejä, vaatteita, leluja :heart: Olispa jo ihanaa alkaa laittaa valmiiksi pieniä vaatteita kaappiin, mutta vasta joulun jälkeen aion.
Hyviä vointeja teille ja masuille!