"Heippa"
Sellaisia joissa ei todellakaan poserata vaan ne on yhtäkkis otoksia.Laitan itsekkin jos tulee enemmän kun en kehtaa ekkana
Hyi! Eläimiin sekaantuja!
Hei, tuli vaan mieleen kun katselin netistä koirapätkiä missä naiset ''''''koirinen kanssa niin oletko sinä sitä harrastanut? :xNäkisit vaan, välillä suutelen kahden rakin kanssa samaan aikaan.
Ihme mielihalut sullakin jos sellaisia netistä katselet :xHei, tuli vaan mieleen kun katselin netistä koirapätkiä missä naiset ''''''koirinen kanssa niin oletko sinä sitä harrastanut? :x
No voi veljet mitä kysymyksiä, luuletko oikeesti et loukkaannun vai ootko muuten vaan 13v tasolla? Tottakai mä aina panen mun koiria, varsinkin kun tolla meidän uroksella on niin meganen meisseli. Taidan olla tosi väsyny ku ees vastaan tällasiin.Hei, tuli vaan mieleen kun katselin netistä koirapätkiä missä naiset ''''''koirinen kanssa niin oletko sinä sitä harrastanut? :x
:x :xNo voi veljet mitä kysymyksiä, luuletko oikeesti et loukkaannun vai ootko muuten vaan 13v tasolla? Tottakai mä aina panen mun koiria, varsinkin kun tolla meidän uroksella on niin meganen meisseli. Taidan olla tosi väsyny ku ees vastaan tällasiin.
olet oksettava.No voi veljet mitä kysymyksiä, luuletko oikeesti et loukkaannun vai ootko muuten vaan 13v tasolla? Tottakai mä aina panen mun koiria, varsinkin kun tolla meidän uroksella on niin meganen meisseli. Taidan olla tosi väsyny ku ees vastaan tällasiin.
Et vissiin tajua sarkasmia?olet oksettava.
Ihana,meilläkin harrastetaan selkärapsutteluhetkiä <3
Aina tää sama....