Mä oon ollu ton kaa :snotty:, anteeks, en tienny että se on varattu.täs mun siippaa
senkin lortto!!!!!Mä oon ollu ton kaa :snotty:, anteeks, en tienny että se on varattu.
Onkohan siitä 3 vai 4 yötä kun meillä oli oikein kiihkeää.
Muilla tuntuu mies vaihtuvan kuin paita, mutta sinulla se vaan sama mies pysyy vuosikymmenestä toiseen. Todellista tosirakkautta teillä. :heart:
Ihan vaan vähän tuli repeiltyä =) =)Eikä tässäkään ole kovin selvää päivää nähnyt..
Mutta ainahan sitä voi lentää kopterilla Afrikkaan..
Salarakkaan luo ja soittaa että kaikki kunnossa, bisneksiä, bisneksiä..
Onneksi naama ei palanut kovin pahasti..
Ja päästiin taas juhlimaan.
Ai sääkö oot se Länsmanin Arton uusi??? Mitäs Tuksu on tykännyt?Alkuperäinen kirjoittaja minä:Millä mä saan tuon äijän lopettaa ryyppäämisen, Joka viikko ympärihumalassa
En haluu järkyttää, mut jos et tiennyt että mulla ja miehelläs on yhteinen lapsi...:Minun mieheni aloitti juuri kuntokuurin.
Tässä hän on lenkkeilemässä.
Voi herranjumala sentään. :O Kyllä tuo kovasti minun mieheltäni näyttää. Ei olisi tuostakaan ukonretaleesta tuollaista uskonut, esitti niin ihanteellista aviomiestä. Taisi olla koko ajan vain toiset naiset ja lapset mielessä, kuntokuurin aloitti varmaan noita muita naisia varten.En haluu järkyttää, mut jos et tiennyt että mulla ja miehelläs on yhteinen lapsi...: