Laitetaanko taas kuvia miehistämme?

  • Viestiketjun aloittaja Beep
  • Ensimmäinen viesti
tässä vielä pari kuvaa mun exästä Aatusta, ennenkun vaihdoin vanhempaan;

tässä otin exästä kuvan ku oltiin menossa kylpyyn...


tässä normi pose;


tässä sen kylpyhetken ja vähän muun touhun jälkeen minä ja hän ;) <3
 
"tipu"
Tässä on joku nuoruuden aikainen kuva vuodelta kivi ja kirves.....

Tää kuva on otettu viime Vappuna.

aah mikä mies!!!


Ok sitten on näitä kuvia mitä ei pitäis perhealbumeista löytyä......

Miehellä oli pyykkipäivä ja kauhisteli mun alushousujen kokoa...ok onhan ne hiukan suuret, mutta ei niitä nyt ihan noin tartte kauhistella.....

Siis täällähän kaikilla on ollut joku pettämis juttu...no niin siis meillä miehellä oli jossain vaiheessa avioliittoa joku juttu tommosen pinkkisen hottiksen kanssa...onneksi se oli hetken huumaa.....

No tää on kuvattu Havajilla marraskuussa. Mies lähti uimaan tonne aallokkoon ja oli hukkua. Avulias ohikulkija tuli elvyttään ja tietty suusta-suuhun menetelmällä.....no eikös siitä mies vetänyt herneet nokkaan ja turpaanhan tuo avunantaja sitten sai......on välillä niin kamalan äkkipikainen.....
 
En haluu järkyttää, mut jos et tiennyt että mulla ja miehelläs on yhteinen lapsi...:

Voi herranjumala sentään. :O Kyllä tuo kovasti minun mieheltäni näyttää. :( Ei olisi tuostakaan ukonretaleesta tuollaista uskonut, esitti niin ihanteellista aviomiestä. Taisi olla koko ajan vain toiset naiset ja lapset mielessä, kuntokuurin aloitti varmaan noita muita naisia varten.
 
  • Tykkää
Reactions: Lentokala

Yhteistyössä