V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja aikuinen:Jää ny ihmeessä hoitamaan lastasi kotiin kunnes paranee.
Työkö on taas tärkeempää....
Ajatteleko kuinka helposti kyseinen tauti leviää muihin lapsiin?
Minusta se on vaan niin väärin ku vanhemmat aina kiikuttaa puolikuntoset hoitoon ajattelematta laisinkaan muuta kuin omaa napaa!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja aikuinen:Jää ny ihmeessä hoitamaan lastasi kotiin kunnes paranee.
Työkö on taas tärkeempää....
Ajatteleko kuinka helposti kyseinen tauti leviää muihin lapsiin?
Minusta se on vaan niin väärin ku vanhemmat aina kiikuttaa puolikuntoset hoitoon ajattelematta laisinkaan muuta kuin omaa napaa!
No ei se enää tartu.
Ettet vain itse ole niitä äitejä, jotka jää kotiin hoitamaan "sairasta" lasta terkkarin luvalla heti jos lapsi vain yskäiseekin?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras vieras:Lääkekuuri alkoi tänään, ja lapsi on hyväntuulinen ja leikkii normaalisti. Onko olemassa jotain sääntöä kuinka pitkään pitäisi olla kotona?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras vieras:Lääkekuuri alkoi tänään, ja lapsi on hyväntuulinen ja leikkii normaalisti. Onko olemassa jotain sääntöä kuinka pitkään pitäisi olla kotona?
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Just. Silmätulehdus on niin herkästi leviävä ja voi olla lapsille kivulias kokemus niin eikö kannattais jäädä kotiin hoitaa oli lääkitys aloitettu tai ei? Sillä oo väliä vaik lääke aloitettu kun se ei sitä heti paranna :headwall: Eikä oo kyse nyt siitä lääkitäänkö siellä vai ei vaan siitä et laitetaa hoitoon tartuttaa muita lapsia!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Just. Silmätulehdus on niin herkästi leviävä ja voi olla lapsille kivulias kokemus niin eikö kannattais jäädä kotiin hoitaa oli lääkitys aloitettu tai ei? Sillä oo väliä vaik lääke aloitettu kun se ei sitä heti paranna :headwall: Eikä oo kyse nyt siitä lääkitäänkö siellä vai ei vaan siitä et laitetaa hoitoon tartuttaa muita lapsia!!!!
Mahdoitko lukea mun tekstiä? Lapsi siis muuten terve, lääkärin lupa mennä hoitoon. Ja tipat on aloitettu > ei tartuta
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Just. Silmätulehdus on niin herkästi leviävä ja voi olla lapsille kivulias kokemus niin eikö kannattais jäädä kotiin hoitaa oli lääkitys aloitettu tai ei? Sillä oo väliä vaik lääke aloitettu kun se ei sitä heti paranna :headwall: Eikä oo kyse nyt siitä lääkitäänkö siellä vai ei vaan siitä et laitetaa hoitoon tartuttaa muita lapsia!!!!
Mahdoitko lukea mun tekstiä? Lapsi siis muuten terve, lääkärin lupa mennä hoitoon. Ja tipat on aloitettu > ei tartuta
Mikä sen takaa et ei tartuta kun tipat aloitettu? Ei mikään antibiootti tehoa samantein. Silmätippojakin pitää antaa se pari päivää sen jälkeen vielä kun tulehdus on poissa just sen takia ettei se uusiutuis.
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Just. Silmätulehdus on niin herkästi leviävä ja voi olla lapsille kivulias kokemus niin eikö kannattais jäädä kotiin hoitaa oli lääkitys aloitettu tai ei? Sillä oo väliä vaik lääke aloitettu kun se ei sitä heti paranna :headwall: Eikä oo kyse nyt siitä lääkitäänkö siellä vai ei vaan siitä et laitetaa hoitoon tartuttaa muita lapsia!!!!
Mikä sen takaa et ei tartuta kun tipat aloitettu? Ei mikään antibiootti tehoa samantein. Silmätippojakin pitää antaa se pari päivää sen jälkeen vielä kun tulehdus on poissa just sen takia ettei se uusiutuis.
Jospa nyt ihan uskotaan kuitenkin mitä lääkäri on sanonut.
Ei ainakaan Oulussa silmätippoja laita. Mutta yskänlääkettä antavat kun laitat kotona jo ruiskuun sopivan annoksen ja lapsen nimen. Näin meillä. 4 vuotiaalla lapsellani jatkuva lääkitys annos 1-4 pussia päivässä eivät anna sitäkään mitä olen ihmetellyt.
Ei ainakaan Oulussa silmätippoja laita. Mutta yskänlääkettä antavat kun laitat kotona jo ruiskuun sopivan annoksen ja lapsen nimen. Näin meillä. 4 vuotiaalla lapsellani jatkuva lääkitys annos 1-4 pussia päivässä eivät anna sitäkään mitä olen ihmetellyt.