Laitetaanko naamakuva pino ja muut arvaa iän?

Alkuperäinen kirjoittaja arvaus:
Kuten kirjoitin, kyllä tarkka silmä havaitsee, että olet nuori vielä, heleä iho jne, mutta tuossa kuvassa vaan oli jotain tätimäistä, anteeksi. Mulla on ihan sama ongelma. Olen 25, ja luulenpa että kolmekymppiseksi luullaan. Silmälasit pahentavat asiaa erityisesti. Taidetaan olla molemmat sitä sorttia, ettei tarvi paljon jakkupukuja käyttää, koska silloin näyttää liian aikuiselta...
kivasti kirjoitettu :)
mullakin on silmälaist viellä lisäksi tavallisesti, sitten varmaan näytän 50- vuotiaalta. :D
noh tästä mä ainakin ymmärsin, että voin rauhassa käyttää huppareita välillä..
mutta kun pukeutumistyyli tuppaa mennä välillä liian tätimäiseksi..
 
Heh heh
Alkuperäinen kirjoittaja NoBlood:
Jdath, oikea ikä?

Voi kun tekis mieli laittaa omasta pärstästä vaan en ilkee. Juuri tänään nimittäin mieheltä kyselin minkä ikäiselle näytän, mutta sain vain mutinaa vastaukseksi.
Heh heh, miehet on sitten joskun tosi kohteliaita :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
olen tosi yllättynyt kun mua luultiin noinkin vanhaksi, kun kysyn puistossa äiti tutuilta niin he ovat veikanneet 27- 29..
Toiset vaan näyttävät vanhemmilta valokuvissa kuin luonnossa. Kivempihan se on luonnossa näyttää nuoremmalta ja kuvissa vanhemmalta =)

Jotkut vaan ei usko sitä vaan ottavat heti hattuiluna :D
(et siis sinä )
 
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja Jdath:
Alkuperäinen kirjoittaja jup:
Alkuperäinen kirjoittaja Jdath:
http://www.aijaa.com/v.php?i=6573544.jpg

kuva viime kesältä,mutta enpä mie siitä muuttunut juurikaan ole..tosin mahaa ei enää ole... =)
34?
No ei nyt sentään..
:LOL:
:kieh: :kieh: :kieh: :kieh: Onko se nyt jotenkin niin ikäloppu ikä vai?!!!
Terv: 35-v
Ei todellakaan ole!!!!!!En vain osannut ajatella että näyttäisin itse 34-vuotiaalta.Tosin sehän on aina katsojan silmissä.. =)

Itse olen vahvasti sitä mieltä että ikä on vain numeroita! =) =)
 
maija
Alkuperäinen kirjoittaja NoBlood:
Jdath, oikea ikä?

Voi kun tekis mieli laittaa omasta pärstästä vaan en ilkee. Juuri tänään nimittäin mieheltä kyselin minkä ikäiselle näytän, mutta sain vain mutinaa vastaukseksi.
Laita vaan niin mäki laitan :) mä näytän 15 vuotta vanhemmalta kuin oon :D
 

Yhteistyössä