Laitetaanko kaikki yksi valinta, minkä on itse tehnyt ja mistä on todella onnellinen?

  • Viestiketjun aloittaja pino
  • Ensimmäinen viesti
=)
[QUOTE="vieras";23178897]Onnea. Niin minäkin. Olen siitä tosi, tosi onnellinen.[/QUOTE]

Kiitos =)
Rohkeuttahan siihen piti muuan vuosi kerätä, mutta onneksi sitten "eron otin". Muutin samaan syssyyn toiselle paikkakunnalle, sain ns. aloitettua uuden elämän. =)
 
"tuulevi"
[QUOTE="mä vaan";23177457]Valitsin oikean miehen. Olisi ollut mahdollisuus valita toisinkin, mutta tiedän, että se valinta ei olisi ollut oikea. Tämän miehen kanssa olen saanut juuri nämä lapset ja juuri tällaisen elämän, ja olen onnellinen.[/QUOTE]

Minulla myös näin. "Entinen" elämä sai jäädä, kun mieheeni ihastuin ja päätin saada hänet omakseni. Onneksi tunteilleni oli myös vastakaikua.

Ja parempaa miestä ei minullakaan voisi olla.
 
"vieras"
Se etta lahdin heti lukion jalkeen ulkomaille enka yrittanytkaan hakea kouluihin ja sopia muotiin. Oma elama ei ole mennyt kaavan mukaan, mutta nyt hieman vanhempana olen jo nahty maailmaa, mutta myos lapset hankittu, joten nyt voin rauhassa opiskelle alaa, jota en nuorempana olisi varmasti valinnut.
 

Yhteistyössä