aijaa, en olis ite tajunnut :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Haloo:TEEE TESTI! Sillähän se selviäää, ei me mitään selvänäkijöitä olla.
Mitä ihmettä sä sit teet tällaisia aloituksia :-O Sä vaan haluut kuulla, että kaikki sanoo, juu olet raskaana. Ok, sen tajuan. Itsekkin kuumeilin monta vuotta ennnen kuin raskaus vihdoin alkoi. Anteeksi jos olen ollut ilkeä ja nihkeä. Välillä vaan pimahtaa, ihan susta riippumattomista syistä.Alkuperäinen kirjoittaja PåDenDär:aijaa, en olis ite tajunnut :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Haloo:TEEE TESTI! Sillähän se selviäää, ei me mitään selvänäkijöitä olla.
:hug: ei se mitään, saat pimahtaa..Alkuperäinen kirjoittaja DAAA:Mitä ihmettä sä sit teet tällaisia aloituksia :-O Sä vaan haluut kuulla, että kaikki sanoo, juu olet raskaana. Ok, sen tajuan. Itsekkin kuumeilin monta vuotta ennnen kuin raskaus vihdoin alkoi. Anteeksi jos olen ollut ilkeä ja nihkeä. Välillä vaan pimahtaa, ihan susta riippumattomista syistä.Alkuperäinen kirjoittaja PåDenDär:aijaa, en olis ite tajunnut :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Haloo:TEEE TESTI! Sillähän se selviäää, ei me mitään selvänäkijöitä olla.
Juuri tällaisia vastauksia kaipasin, kokemuksia käytöstä!Alkuperäinen kirjoittaja .:Mullakin on renkaan kanssa to si vaihtelevat kuukautiset.Joinain kuukausina tulee kuten ilman hormonaalista ehkäisyä ja joinain vain tu´hrua muutamana päivänä.Sanoisin että on ihan normaalia rengasta käytettäessä.
Toivotaan, että testi näyttää toivottua tulostaAlkuperäinen kirjoittaja PåDenDär::hug: ei se mitään, saat pimahtaa..Alkuperäinen kirjoittaja DAAA:Mitä ihmettä sä sit teet tällaisia aloituksia :-O Sä vaan haluut kuulla, että kaikki sanoo, juu olet raskaana. Ok, sen tajuan. Itsekkin kuumeilin monta vuotta ennnen kuin raskaus vihdoin alkoi. Anteeksi jos olen ollut ilkeä ja nihkeä. Välillä vaan pimahtaa, ihan susta riippumattomista syistä.Alkuperäinen kirjoittaja PåDenDär:aijaa, en olis ite tajunnut :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Haloo:TEEE TESTI! Sillähän se selviäää, ei me mitään selvänäkijöitä olla.
Ajattelin vain kysyä mielipiteitä, ja senhän sä sanoitkin. kiitos.
Huomenna apteekkiin.
Noh, meillä on pieniä erimielisyyksiä miehen kanssa siitä toivotusta tuloksestaAlkuperäinen kirjoittaja Daaaa:Toivotaan, että testi näyttää toivottua tulostaAlkuperäinen kirjoittaja PåDenDär::hug: ei se mitään, saat pimahtaa..Alkuperäinen kirjoittaja DAAA:Mitä ihmettä sä sit teet tällaisia aloituksia :-O Sä vaan haluut kuulla, että kaikki sanoo, juu olet raskaana. Ok, sen tajuan. Itsekkin kuumeilin monta vuotta ennnen kuin raskaus vihdoin alkoi. Anteeksi jos olen ollut ilkeä ja nihkeä. Välillä vaan pimahtaa, ihan susta riippumattomista syistä.Alkuperäinen kirjoittaja PåDenDär:aijaa, en olis ite tajunnut :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Haloo:TEEE TESTI! Sillähän se selviäää, ei me mitään selvänäkijöitä olla.
Ajattelin vain kysyä mielipiteitä, ja senhän sä sanoitkin. kiitos.
Huomenna apteekkiin.