Laitetaan omat mitat ja laihdutustavoitteet ja seuraava arvostelee aina edellisen ja kommentoi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hehhei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hehhei

Vieras
Omat mitat 170/72 ja tavoite olisi noin 58-60kg. Tähän tavoitteeseen aion päästä huhtikuun loppuun mennessä. Käyn bodypumpissa kaksi kertaa viikossa ja aerobisessa ohjatussa liikunnassa kaksi kertaa viikossa, kävelen tai pyöräilen parin km:n koulu-ja työmatkat.

Olen jo valmiiksi ihan lihaksikas, mutta läskiä on ihan liikaa päällä. Tällä hetkellä vaatekoko 38-40 ja keväällä aion olla koossa 36, sillain, että mahdun siihen hyvin.

Syön noin viisi kertaa päivässä pieniä aterioita, jotka koostuvat kalasta/kanasta/tofusta/ kasviksista, öljyistä, kohtuullisista määristä leipää ja pastaa (en aio alkaa karpata missään nimessä), maitorahkaa ja marjoja. Paljon vettä ja viikonlopputissuttelut pois.

LAittakaa muutkin, niin seuraava aina arvostelee sen.

Mulla pituus 176 ja painoa tällä hetkellä 88kg.... >:( Eka etappi ois vuodenvaihteeseen mennessä -> 78kg ja siitä sit toukokuun 2012 loppuun mennessä 68kg. Karppaamalla mennään nyt, katotaan miten ämmän käy ja pitääkö taktiikkaa jossain välissä vaihtaa. :)

[QUOTE="pläski";24744733]Mulla pituus 176 ja painoa tällä hetkellä 88kg.... >:( Eka etappi ois vuodenvaihteeseen mennessä -> 78kg ja siitä sit toukokuun 2012 loppuun mennessä 68kg. Karppaamalla mennään nyt, katotaan miten ämmän käy ja pitääkö taktiikkaa jossain välissä vaihtaa. :)[/QUOTE]

sun pitää arvostella ap..

Omat mitat 170/72 ja tavoite olisi noin 58-60kg. Tähän tavoitteeseen aion päästä huhtikuun loppuun mennessä. Käyn bodypumpissa kaksi kertaa viikossa ja aerobisessa ohjatussa liikunnassa kaksi kertaa viikossa, kävelen tai pyöräilen parin km:n koulu-ja työmatkat.

Olen jo valmiiksi ihan lihaksikas, mutta läskiä on ihan liikaa päällä. Tällä hetkellä vaatekoko 38-40 ja keväällä aion olla koossa 36, sillain, että mahdun siihen hyvin.

Syön noin viisi kertaa päivässä pieniä aterioita, jotka koostuvat kalasta/kanasta/tofusta/ kasviksista, öljyistä, kohtuullisista määristä leipää ja pastaa (en aio alkaa karpata missään nimessä), maitorahkaa ja marjoja. Paljon vettä ja viikonlopputissuttelut pois.

LAittakaa muutkin, niin seuraava aina arvostelee sen.

Ruokavalio kuulostaa hyvältä ja järkevältä. Aiot tosissasi laihtua hoikaksi.

Minä olen 166 cm ja painan nyt 61 kg. Tavoitteeni on pysyvästi 58 kg. Kesällä pääsinkin siihen 10 päivässä, ja kroppani oli upeassa kuosissa. Tiimalasi palasi ja vatsalihakset erottuivat selvästi. Nyt ne kuultavat vain vähän pienen läskikerroksen alta. Koska palasin loman jälkeen entisiin tapoihini (lopetin juoksemisen ja aloin mässyttää karkkia joka päivä), niin kilot palasivat nopasti takaisin.

Tarkoitukseni on jatkaa normaalin monipuolisen kotiruoan syömistä, mutta aion vähentää karkin syönnin minimiin. Tanssimassa käyn 1-2 kertaa viikossa ja kerran viikossa teen 30 km:n pyörälenkin. Juoksemista en jaksa jatkaa.

vieraan tavoite kuulostaa hyvältä ja onnea kun olet saanut jo noin paljon pois!

Itse olen 69kg ja 167cm. Tavoitteena kuluvan vuoden aikana -15kg ruokavaliosta poistamalla herkut ja punaisen lihan, sekä liikuntaa lisäämällä.

Samalla käynnissä imetys joten mitään rajuja pudotuksia en voi edes tehdä, lähinnä järkevöittää omia elintottumuksia ja katsoa kuinka kroppa lähtee palautumaan.

Yhteistyössä