Laitetaan kuvia hiuksistamme :)

• Viestiketjun aloittaja tytsi-89 harmaana
  • Ensimmäinen viesti
tytsi-89 harmaana
Laittakaa tähän kuvia hiuksistanne tai kuvailkaa niitä, jos ei ole kuvia :) Mulla on suorat ja tosi paksut hiukset, hiukan yli olkapäiden ja ne on blondiksi värjätyt ja ruskeat alta (oikea väri vaalea). Mun hiusten paksuutta ei kunnolla huomaa aina, koska ne ei näytä niin paksuilta, mitä on...kampauksia laittaessa/kokeillessa huomaa. Myös otsatukka löytyy. Onko täällä muita, joilla on suorat ja paksut hiukset? =)

Tässä kuvia mun hiuksista. Mulle laitettiin just kampauksia eilen...ne kuuluisat kaksoskaverini laittoivat ;)

http://irc-galleria.net/view.php?nick=sumppis&image_id=63103668

En pysty harmaana linkittämään kuin yhden kuvan...galleriasta kyllä löytyy lisää kuvia, joissa mulla on kaikenlaisia kampauksia.

PS. Tähän ketjuun vain kuvia/kommentteja hiuksista, EI mitään ilkeilyä tai tappelua!! modet saa poistaa tän, jos tästä tulee tappeluketju!

tytsi-89 harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebe:
Mä en oo nyt edes ilkee, mutta sä olet vähän outo, ja väärällä palstalla...

Mä en vastaa tähän nyt mitään, koska en halua tästä tappeluketjua. Mutta toistan vielä, että ei muuta kuin aiheeseen liittyvää, kiitos!

Phoebe
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89 harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebe:
Mä en oo nyt edes ilkee, mutta sä olet vähän outo, ja väärällä palstalla...

Mä en vastaa tähän nyt mitään, koska en halua tästä tappeluketjua. Mutta toistan vielä, että ei muuta kuin aiheeseen liittyvää, kiitos!
Johan sä vastasit........ hei ihan oikeasti, vaihda palstaa. Ja sun hiukset on last season, näin aiheesta.

tytsi-89 harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta-77:
Alkuperäinen kirjoittaja TaikaWiitta-77:
Tämmönen kampaus mulla oli veljeni häissä =)

http://www.aijaa.com/v.php?i=736880.jpg

Sulla on tosi ihanat hiukset, ihanan paksun näköiset! =) Onko sun hiukset suorat vai kiharat?
Suorat on ja paksut :D
Niin näyttääkin, samoin kuin mulla siis =) mulla on aika piikkisuorat, ei yhtään laineikkaat tai kiharat.

noora
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Mikä pakkomielle sulla tytsi-89 on tunkea oman lärvisi kuvia joka väliin?
ja mikä pakkomieli sulla on aina haukkua tytsyä? jos näet hänen aloittaman keskustelun niin onko pakko lukea sitä jos sua niin nyppii?

narsku
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
et oo mikään ruusu mut kukkiihan se perunakin

Ihanaa, kun tästä erottaa niin selvää kateutta ja katkeruutta =) Luitko aloitusviestin? Sanoin, että EI asiattomia viestejä.
ihan ohi topicin, mutten usko, että sinä täällä päätät mitä saa kirjoittaa =)
modet kyllä poistelee asiattomat, joten ei kannata ressata :D

Yhteistyössä