Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:
mikä helvetin pakkomielle tytsi sulla on tunkea pärstääs tänne joka päivä ja etkö sinä ole jo bannissakin? ei tuo sun tukkas ole mitenkään ihmeellinen eikä epätavallisen paksukaan. kampaus oli ranskalainen letti jollaisen osasin tehdä itse jo ala-asteella.... :snotty:
http://irc-galleria.net/view.php?nick=pakkasmarja&image_id=63492190 aivan järkyttävän huonokuntoinen tukka kun olen vaalentanut sen parissa kuukaudessa pikimustasta vitivalkeaan
Pakkasmarja se taas täällä valittelee :xmas:
Sinä voit olla mitä mieltä tahansa hiuksistani, mutta paksut ne kyllä ovat. Sen näkee noista kampauksista, jos ei muuten. Tuskin mulle turhaan kaikki kaverit, kampaajat ym. jotka laittaa mun hiuksia, sanoo aina että mulla on ihan sairaan paksu tukka, ehkä ne sit vaan valehtelee
viimeksi just tänään sain kuulla joukkuetoveriltani. Mun hiusten värjäämiseenkin menee paljon väriä kampaajien mukaan, juuri hiusten paksuuden takia. En tarvitse koskaan kampauksiin edes hiuslisäkkeitä ja silti kaikki luulee, et mulla on niitä paljon. Mulla on erittäin paksut hiukset...en ole livenä vielä törmännyt paksumpiin, lukuunottamatta äitiäni ja isoäitiäni, joilta olen hiukseni perinyt.
Mutta sähän se hiusasiantuntija oot :xmas: