Laitetaan kuvia hiuksistamme :)

• Viestiketjun aloittaja tytsi-89 harmaana
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja NaRikka:
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:
mikä helvetin pakkomielle tytsi sulla on tunkea pärstääs tänne joka päivä ja etkö sinä ole jo bannissakin? ei tuo sun tukkas ole mitenkään ihmeellinen eikä epätavallisen paksukaan. kampaus oli ranskalainen letti jollaisen osasin tehdä itse jo ala-asteella.... :snotty:

http://irc-galleria.net/view.php?nick=pakkasmarja&image_id=63492190 aivan järkyttävän huonokuntoinen tukka kun olen vaalentanut sen parissa kuukaudessa pikimustasta vitivalkeaan :whistle:

Pakkasmarja se taas täällä valittelee :xmas:

Sinä voit olla mitä mieltä tahansa hiuksistani, mutta paksut ne kyllä ovat. Sen näkee noista kampauksista, jos ei muuten. Tuskin mulle turhaan kaikki kaverit, kampaajat ym. jotka laittaa mun hiuksia, sanoo aina että mulla on ihan sairaan paksu tukka, ehkä ne sit vaan valehtelee :whistle: viimeksi just tänään sain kuulla joukkuetoveriltani. Mun hiusten värjäämiseenkin menee paljon väriä kampaajien mukaan, juuri hiusten paksuuden takia. En tarvitse koskaan kampauksiin edes hiuslisäkkeitä ja silti kaikki luulee, et mulla on niitä paljon. Mulla on erittäin paksut hiukset...en ole livenä vielä törmännyt paksumpiin, lukuunottamatta äitiäni ja isoäitiäni, joilta olen hiukseni perinyt.

Mutta sähän se hiusasiantuntija oot :xmas: :whistle:
Mitä väliä sillä on, vaikka sun hiukset olis paksummat ku muulla palstalla yhteensä? Tekeekö paksu tukka susta hienomman ihmisen? :whistle:
Tekeekö muiden hiusten arvostelu sitten pakkasmarjasta hienomman ihmisen? :whistle:

Hiuksiini kyllä olen tyytyväinen, oli ne pakkasmarjan mielestä miten kauheat tahansa. Ei ne musta mitään hienoa ihmistä tee tai mitä nyt hiukset vaikuttaa kenenkään luonteeseen ym.? mutta kaunistaa ne mun ulkonäköä...kun naama on ihan tavallinen niin on kiva omistaa upeat hiukset:)
Tekeekö muitten hiuksien arvostelu sinusta hienomman ihmisen? Ja kiva kiva joo, mutta jos itse kerran tiedät, että tukkas on upea, niin mitä sä sitten tällä kyselet, saati sitten sekoat, jos ne jonkun mielestä eivät sitä ole.

harmaa
mikä helvetin pakkomielle tytsi sulla on tunkea pärstääs tänne joka päivä ja etkö sinä ole jo bannissakin? ei tuo sun tukkas ole mitenkään ihmeellinen eikä epätavallisen paksukaan. kampaus oli ranskalainen letti jollaisen osasin tehdä itse jo ala-asteella.... :snotty:

http://irc-galleria.net/view.php?nick=pakkasmarja&image_id=63492190 aivan järkyttävän huonokuntoinen tukka kun olen vaalentanut sen parissa kuukaudessa pikimustasta vitivalkeaan :whistle:

Sinä voit olla mitä mieltä tahansa hiuksistani, mutta paksut ne kyllä ovat. Sen näkee noista kampauksista, jos ei muuten. Tuskin mulle turhaan kaikki kaverit, kampaajat ym. jotka laittaa mun hiuksia, sanoo aina että mulla on ihan sairaan paksu tukka, ehkä ne sit vaan valehtelee :whistle: viimeksi just tänään sain kuulla joukkuetoveriltani. Mun hiusten värjäämiseenkin menee paljon väriä kampaajien mukaan, juuri hiusten paksuuden takia. En tarvitse koskaan kampauksiin edes hiuslisäkkeitä ja silti kaikki luulee, et mulla on niitä paljon. Mulla on erittäin paksut hiukset...en ole livenä vielä törmännyt paksumpiin, lukuunottamatta äitiäni ja isoäitiäni, joilta olen hiukseni perinyt.

Mulle kampaaja sanoo aina että on paksut hiukset ja ne ei todellakaan ole mitkään paksut!

Ja vielä, kyllä sä Tytsi olet pikkuisen väärällä palstalla... Mitä ihmettä sä täällä teet äitien, odottavien tai lapsia suunnittelevien kanssa?

Mitä väliä sillä on, vaikka sun hiukset olis paksummat ku muulla palstalla yhteensä? Tekeekö paksu tukka susta hienomman ihmisen? :whistle:
Tekeekö muiden hiusten arvostelu sitten pakkasmarjasta hienomman ihmisen? :whistle:

Hiuksiini kyllä olen tyytyväinen, oli ne pakkasmarjan mielestä miten kauheat tahansa. Ei ne musta mitään hienoa ihmistä tee tai mitä nyt hiukset vaikuttaa kenenkään luonteeseen ym.? mutta kaunistaa ne mun ulkonäköä...kun naama on ihan tavallinen niin on kiva omistaa upeat hiukset:)
Tekeekö muitten hiuksien arvostelu sinusta hienomman ihmisen? Ja kiva kiva joo, mutta jos itse kerran tiedät, että tukkas on upea, niin mitä sä sitten tällä kyselet, saati sitten sekoat, jos ne jonkun mielestä eivät sitä ole.

Missä mä olen arvostellut muiden hiuksia? :)

Missä mä olen arvostellut muiden hiuksia? :)
Öh, perustit oikeen ihan oman ketjun toisten (ja omies) hiuksien arvostelulle??

Pastori
Jesh. "Aikuiset" ihmiset taas täällä meuhkaa mitättömistä asioista. Antakaa toisen nyt näytellä itseään, ei ole pakko katsoa, vai mitä? :xmas: Ja kun aina nousee samanlainen haloo niin alkaa vähän kyllästyttää :xmas: . Ja ihan vink vink, vaikka joku kommentoi pahasti niin kyse ei välttämättä ole aina kateudesta vaan ehkä puhtaasta ärsytyksestä :xmas:

Ja tuossa tukassa on pidennys juuri :whistle: Pääsin kierteestä eroon vast ikään :D

Tytsi, hiuksesi ovat upeat. Jokainen nainenhan haluaisi pitkät ja paksut hiukset (eikö?), onhan hiukset naisen kruunu! Hiuksesi näyttävät yhtä paksuilta, kuin yhdellä tuttavallani. Jaksan aina hämmästellä niiden paksuutta, itse kun olen tottunut vain oman sukuni suomalaismaisiin hiirenhäntiin... Oma kuvani voisi olla aika mitäänsanomaton (profiilista kyllä löytyy jonkinlainen), sillä nyt on menossa kasvatusvaihe, tavoitteena saavuttaa niillä peffa. Eli värjäykset ja käsittelyt olen jättänyt, että hiukset saisivat voimaa kasvaa. Joku nuoruuden kuva sinisistä hiuksista voisi olla magee, jos joskus kadotetuista arkistoista vaikka löytäisin...

Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Tytsi, hiuksesi ovat upeat. Jokainen nainenhan haluaisi pitkät ja paksut hiukset (eikö?), onhan hiukset naisen kruunu! Hiuksesi näyttävät yhtä paksuilta, kuin yhdellä tuttavallani. Jaksan aina hämmästellä niiden paksuutta, itse kun olen tottunut vain oman sukuni suomalaismaisiin hiirenhäntiin... Oma kuvani voisi olla aika mitäänsanomaton (profiilista kyllä löytyy jonkinlainen), sillä nyt on menossa kasvatusvaihe, tavoitteena saavuttaa niillä peffa. Eli värjäykset ja käsittelyt olen jättänyt, että hiukset saisivat voimaa kasvaa. Joku nuoruuden kuva sinisistä hiuksista voisi olla magee, jos joskus kadotetuista arkistoista vaikka löytäisin...

kiitos :hug:

Mäki yritän kasvattaa pitkiä hiuksia tällä hetkellä...olen just kokeillut sitä palstalaisten antamaa konstia hiusten kasvatukseen, eli saunaan ja olutta päähän :D

Tytsi, hiuksesi ovat upeat. Jokainen nainenhan haluaisi pitkät ja paksut hiukset (eikö?), onhan hiukset naisen kruunu! Hiuksesi näyttävät yhtä paksuilta, kuin yhdellä tuttavallani. Jaksan aina hämmästellä niiden paksuutta, itse kun olen tottunut vain oman sukuni suomalaismaisiin hiirenhäntiin... Oma kuvani voisi olla aika mitäänsanomaton (profiilista kyllä löytyy jonkinlainen), sillä nyt on menossa kasvatusvaihe, tavoitteena saavuttaa niillä peffa. Eli värjäykset ja käsittelyt olen jättänyt, että hiukset saisivat voimaa kasvaa. Joku nuoruuden kuva sinisistä hiuksista voisi olla magee, jos joskus kadotetuista arkistoista vaikka löytäisin...[/quote

minä näin kuvastasi kauniin, hymyilevän, elämäniloisen naisen :flower: Vaikutat muuten tosi mukavalta täällä pastalla, sulla on vähän samantyyppiset elämänarvot mitä mullakin :)

Ahaa, täytyy joskus itekkin kokeillla tuota olutta. Käytin joskus nuorempana The Body Shopin banaanishampoota ja -hoitoainetta. No siitä sain ajatuksen, kun kotoa löytyi puolimätiä banaaneita, että laitanpa ne päähän, niistä on varmaan jotain hyötyä. Mössäsin ne haarukalla ja laitoin päähäni hautumaan... En sitten saanut sitä mössöä pois sitten millään, banaanikokkareita löytyi hiuksista vielä monta päivää. Kääks... Sitten lapsena äitini (varmaan häneltä peritty kaikki oudot kokeilut) laittoi päähäni sipulinaamion. Muistan, että hiukseni haisivat hikiselle sipulille päivätolkulla. Voi vain kuvitella, kuinka lapsesta on kaameaa käydä koulussa sen hajuisena!

minnukka82
Alkuperäinen kirjoittaja Sarina84:
Alkuperäinen kirjoittaja minnukka82:
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=Minna82&image_id=63196376

heh siel on kaiken laist hius tyylii hääkuvissa näkyy hiukka kampausta.. :D
Tän naisen hiuksista voin sanoo sen verran että on livenäkin aika upeat, paksut ja pitkät... :)

Hääkampaus oli myös näkemisen arvoinen, vaikka noi kuvat ei oikein "edusta" itse kampausta.. :flower:
kiitos ja kumarrus.. :)

minnukka82
Alkuperäinen kirjoittaja Sarina84:
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=Minna82&image_id=63196376

heh siel on kaiken laist hius tyylii hääkuvissa näkyy hiukka kampausta.. :D
Tän naisen hiuksista voin sanoo sen verran että on livenäkin aika upeat, paksut ja pitkät... :)

Hääkampaus oli myös näkemisen arvoinen, vaikka noi kuvat ei oikein "edusta" itse kampausta.. :flower:
kiitos ja kumarrus.. :)
ja niin on kyl sunkin :D

Jokainen nainenhan haluaisi pitkät ja paksut hiukset (eikö?), onhan hiukset naisen kruunu!
Toi ei kyllä ihan täysin pidä paikkaansa. Mulla on ainakin lyhyttukkaisen punapään identiteetti enkä edes haluaisi pitkiä hiuksia. No, paksummat saisivat kyllä olla, kun ovat sellaiset perinteiset suomalaiset lirut. Mutta pitkiä tukka ei minulle edes sopisi vaikka paksummat olisivatkin.

Oonks mää jotenkin poikkeava? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Jokainen nainenhan haluaisi pitkät ja paksut hiukset (eikö?), onhan hiukset naisen kruunu!
Oonks mää jotenkin poikkeava? :D
Itse en tykkää pitkistä hiuksista.Harvalla suomalaisilla on hyvännäköiset pitkät hiukset,ne on tavalliset ja persoonattomat.Itselläni on samanlainen tukka kuin Katjuzalla (?) mutta tummanruskeat muutamalla raidalla.

tuttu
asiasta kukkalaatikkoon (kun tämä ketju nyt näkyy sekä herättävän tunteita että palaavan pinnalle),

kansainvälisesti harrastajapiireissä käytetty paksujen hiusten määritelmä on, että
yhteenkoottujen hiusten ympärysmitta on >10cm

..jos joku nyt sitten haluaa omaa hiuspaksuuttaan oikein mittailla..

Ja asiaan:
kauniita hiuksia ja onnistuneita kampauksia näkyy olevan tässä ketjussa, vaikka en kyllä ihan kaikkia auki klikkaillutkaan.

Yhteistyössä