Laitetaan alkavan kesän kunniaksi kuisti/parveke tai terassikuvia!

  • Viestiketjun aloittaja "Malla"
  • Ensimmäinen viesti
"Malla"




Eli laitetaan kuvia omista tavallisista parvekkeista kuisteista ym kesähuoneista kun ilmat kerran on lämpenemään päin!! Tässä on meidän kuistilta pari kuvaa.
Kivat ideat myös kelpaa.
 
"Malla"
Alkuperäinen kirjoittaja hömph;23879879:
onpas kivan ja kodikkaan näköistä, mulla on vielä terassi pahasti kesken, joten en voi kuvaa laittaa :(
Kiitos! No kesä on vielä edessäpäin niin eiköhän se siitä ala muodostua=) Ja sitten ku alkaa olla sen näköstä niin muista sitten laittaa niitä kuvia! Mua kiinnostaa ainakin nähdä.
 
Mä laitan muutaman viikon päästä kun saadaan terassi laajennettua, nyt on ihan notkollaan oleva häkkyrä. parveke toimiikin lähinnä varastona että siitä kukaan tuskin tahtoo nähdä kuvaa.
 
..
Jos jaksaisin, niin kävisin ottamassa kuvan meidän portaista..:D Viime kesänä yritettiin sitä betonimöhkälettä piikata pois uuden terassin tieltä, kunnes huomattiin et portaat on valettu jumalattoman kiven päälle, joten ei mitään toivoa saada nostettua niitä pois. Siihen jäi piikkaaminen ja tällä hetkellä portaat on "korjattu" uudella betonilla ja terassista ei oo vielä tietoakaan kun kellarikin on kesken. Ne on ihan järkyttävät, tulis kaikille hyvä mieli oman terassinsa puolesta..:D:D
 
"vieras"
Terassin kesäsisustus vielä vähän kesken. Eli ehkä jossain vaiheessa kuvia tulossa. Just vähän aika sitten rakensin aidan heinäseipäistä toiselle sivulle terassia, sit pitäs keinuun ostaa uudet pehmusteet ja maalata pirttikalusto. Meillä on aika iso terassi, katettu reilut 40m2 ja sit muutamia neliöitä aurinkotuoleille..
 
"Malla"
[QUOTE="vieras";23880002]Terassin kesäsisustus vielä vähän kesken. Eli ehkä jossain vaiheessa kuvia tulossa. Just vähän aika sitten rakensin aidan heinäseipäistä toiselle sivulle terassia, sit pitäs keinuun ostaa uudet pehmusteet ja maalata pirttikalusto. Meillä on aika iso terassi, katettu reilut 40m2 ja sit muutamia neliöitä aurinkotuoleille..[/QUOTE]

Tästä olis kyllä kiva nähdä kuvia vaikka olis keskeneräinenkin. Me ollaan nimittäin suunnittelemassa katettua ulkoterassia yhdelle talon seinustalle mikä tosin alotetaan vasta loppukesästä ellei siirry ihan jopa ensikesään. Olis kiva saada inspiraatiokuvia suunnitteluun tai ihan vaan sitten niitä sellasia kuvia mistä tietää että "tollasta ei ainakaan" =)
 
"Malla"
[QUOTE="vieras";23879998]Tosi ihana kuisti ja kissa! Hieno tunnelma.
Olis niin kiva laittaa kuvia mut en uskalla, ettei kukaan tunnista. :) Laittakaa te muut, näitä on niin kiva katsella.[/QUOTE]

Ei täällä varmaan kukaan tunnista, laita vaan! =)
 
"vieras"
[QUOTE="Malla";23880039]Ei täällä varmaan kukaan tunnista, laita vaan! =)[/QUOTE]

:D Mä oon niin pahasti luulotautinen etten kykene. Hienoja noi Nannan kuvat. Taas tuo, missä on kissa, on paras.
 
"Kesätyttö"
Mä rakastan kissoja ja siks noi molemmat kissan omaavat kuvat on kanssa kesäisimmät. Kaikista kuvista tosin tulee hyvä mieli, suomen kesä on kaunis mutta liian lyhyt...
 

Yhteistyössä