laitatteko kosteusvoidetta meikkivoiteen alle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lumene
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lumene

Uusi jäsen
23.05.2007
1
0
1
Täällä joku kirjoitti että kosmetologin vinkki olis ollut ettei voiteita alle. Mä olen aina laittanut, ja lukenut että hyvä olis laittaa n. puoli tuntia ennen meikin levitystä. Nyt kokeilin kasvojenpesun ja kuivauksen jälkeen tuota voidetta. Levittyi siististi eikä iho kiillä. Eikä meikki hilseile pois. Tosin mulla on varmaan ollut liian kosteita voiteita. Olenkin hakenut jotain mistä iho tuntuis mattapintaselta ja voide tavallaan kuivais ja "kiristäis" ihoa. Osaatteko heittää vinkiksi sellaista kasvovoidetta jossa olis em. ominaisuudet?

Tästä nyt ei oo kyllä mitään apua sulle, mutta laitan kyllä kosteusvoiteen meikkivoiteen alle. Tuntuis että ne kuivat kohdat näyttäis oudoilta jos ei olis kostutusta alla. Että olis jotenki tasasempi lopputulos rasvan kanssa. Mutta tiedä häntä.

Kyllä aina laitan kosteusvoiteen eka. Jos en laittais niin tällä sekaiholla tulis varmaan tosi epätasanen värivoidetulos ja liian paksu kerros kun ei levittyis hyvin. Ja mä paan eka rasvan ja heti perään värivoiteen niin se levittyy helpommin kosteella pohjalla.

iiks, olenkohan mä ainut ihminen maailmassa joka ei käytä lainkaan meikkivoidetta? Kosteusvoide ja puuteri/aurinkopuuteri ainoastaan, luomiväriä jos laitan, sen alle laitan luomivärin pohjustukseen tarkoitettua tököttiä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 11:02 Taitai kirjoitti:
iiks, olenkohan mä ainut ihminen maailmassa joka ei käytä lainkaan meikkivoidetta? Kosteusvoide ja puuteri/aurinkopuuteri ainoastaan, luomiväriä jos laitan, sen alle laitan luomivärin pohjustukseen tarkoitettua tököttiä.

Jos sulla on hyvä virheetön iho niin meikkivoidetta ei tarvita välttämättä. =)

Yhteistyössä