Laitatteko aina lasten paketteihin karkkeja, suklaata yms

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Mua ihan oikeesti jo risoo, kun aina paketeissa on isot karkkipussit.
Ihan kun synttäreillä ei jo muutenkin olisi herkkuja pöydässä.
2-vuotiaskin sai joululahjana 3 paketista karkkipussit.
Miksi sitä karkkia pitää aina olla tuputtamassa lapsille?

Olen päättänyt, että jos ensi jouluna joku kysyy lasten joululahjatoiveita, niin sanon, että karkkeja ei paketteihin kiitos !

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
joskus saavat.Onneksi eivät niitä itse vielä sillain tiedosta,et ei niille oo pakko antaa niitä kaikkia mitä saavat ;) (4v ja 2v)

Juu ei meillä kans lapset niitä kaikkia syö. Suurin harmitus tässä varmaan on se , että äiti täällä on taas lihonnut joulun jälkeen lasten herkuista :)
Paitsi tuo 6-vuotias oli aika hyvin perillä, että kuinka monta pussia hän sai lahjaksi...

Oon huomannut, että etenkin vanhemmilla sukulaisilla on tapana laittaa lahjapakettiin kamalat määrät karkkia ja suklaata. Meidän 1kk ikäisen vauvankin paketista löytyi vihreitä kuulia, Fazerin sinistä jne. Sama juttu taaperon pakettien kanssa, vaikka tuokaan ei vielä karkeista ja suklaasta välitä. Varmaan ovat ajatelleet, että kait nuo vanhemmat sitten syövät vauvan puolesta ne karkit, mutta sepä se kun me ei miehenkään kanssa niistä tykätä. On allergioita ja ei muuten vaan tykätä syödä epäterveellisesti. Nämä kyllä sukulaisten tiedossa, mutta silti on vaan pakko tyrkyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oon huomannut, että etenkin vanhemmilla sukulaisilla on tapana laittaa lahjapakettiin kamalat määrät karkkia ja suklaata. Meidän 1kk ikäisen vauvankin paketista löytyi vihreitä kuulia, Fazerin sinistä jne. Sama juttu taaperon pakettien kanssa, vaikka tuokaan ei vielä karkeista ja suklaasta välitä. Varmaan ovat ajatelleet, että kait nuo vanhemmat sitten syövät vauvan puolesta ne karkit, mutta sepä se kun me ei miehenkään kanssa niistä tykätä. On allergioita ja ei muuten vaan tykätä syödä epäterveellisesti. Nämä kyllä sukulaisten tiedossa, mutta silti on vaan pakko tyrkyttää.

pistä ne karkit eteenpäin! töihin.naapureille,viemisiä kyläilyreisuulle.

Jos en tiedä vanhempien periaatteita asian suhteen, en laita.

Jos tiedän olevan ok, saatan laittaa.

Kummitytölle sitten taas kasasin esim. jouluksi pussukan, jossa oli jugurttivadelmia, erilaisia pähkinöitä, kuivattuja hedelmiä, mansikoita, minimandariineja, päärynä ja omena.
Kaikki nuokaan välttämättä niin terveellisiä ole, mutta kun tiedän ettei kotona ole tarkoitus opettaa lasta kauheasti karkin makuun, niin ei se ole kyllä munkaan asia opettaa.

En laita. Hiukan ihmettelin kun eskarin pikkujoululahjastakin tuli karkkipussi. Ok, sellaisiin pikkujoulupaketteihin on vaikea keksiä mitään, koska sen pitää sopia sekä tytöille että pojille. Minusta karkki on vähän mielikuvituksetonta.

Yhteistyössä