Laitatko aurinkorasvaa kasvoille meikin alle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ja käytätkö ihan samaa aurinkorasvaa kasvoille kuin muuallekin?

Itse käytän sitä samaa Eucerinin aurinkorasvaa itselläni kuin lapsillakin ja joskus laitan sitä myös kasvoille meikin alle. Yleensä meikin alle en kuitenkaan laita aurinkorasvaa, koska meikkivoidekin suojaa auringolta. Lapsille toki laitan kasvoille aurinkorasvaa.

Kyllähän se sinne meikin alle tulee,mutta tosiaan helpommalla pääset, kun käytät aurinkosuojan sisältävää meikkivoidetta,mutta meikin alle olisi aina hyvä laittaa kosteusvoide.Muutenkin "meikkikerros" suojaa ihoa, etenkin talvisin, mutta myös kesällä saasteilta ja ilmaston vaikutuksilta.

Mä käytän, koska meikkivoiteiden suojakertoimet ei riitä mulle...(Punapää ja ihan yliherkkä iho) yleensä kyllä pistän ihan aurinkorasvaa ja jätän meikkivoiteen suosiolla pois... jotenkin vaan kuumuus tekee sen, että rupee valumaan ja yök..:D

Minä käytän kesäaikaan iholleni aurinkoa =) Ihana rusketus, terve iho. Ei tylsää kalpeutta, ei nyppyjä eikä ryppyjä, vain ihana ruskea iho.
Talviaikaan joskus harvoin kosteusvoidetta. Muuten mennään pikkuisella puuterilla. Katsokaas, kylmäpuristettu oliiviöljy, avokado, pähkinät ja kala pitävät huolen siitä että iho ei ulkopuolisia synteettisiä rasvoja kaipaile. Suosittelen =)

Yhteistyössä