Laitappa tosiaan minulle vielä yksikin haukkumis viesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pesuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.

Pesuri

Jäsen
28.05.2011
93
0
6
niin vien asian eteenpäin.
Tuo menee aivan naurettavaksi vainoamiseksi,se mitä olen täällä kirjoittanut ei tietääkseni ole keltään pois vai onko?
Jonkun pitää nähdä oikein vaivaa ja pistää postia rumin sanoin ja huorittelevin tekstein tulemaan!
En olisi uskonut että täällä oikeasti on näin vintti pimeää porukkaa!:headwall:

Aamulla oli samantapainen ketju jossa ei loppujen lopuksi ollut päätä eikä häntää =) :laugh: mut joo kurjaa jos toiset hyökkää kimppuun, vaikka en itsekään tiiä syytä?

Tuo menee aivan naurettavaksi vainoamiseksi,se mitä olen täällä kirjoittanut ei tietääkseni ole keltään pois vai onko?
Jonkun pitää nähdä oikein vaivaa ja pistää postia rumin sanoin ja huorittelevin tekstein tulemaan!

Täällä on. Anna olla, älä välitä jos vaan mitenkään voit tehdä niin =)

Yyveenä joku on lähestynyt vai? Mikset vastaa samoin ja laita viestiä yp:lle?

[QUOTE="poks";23867940]Oletko ap saanut ilkeää privaa vai haukut jossakin ketjussa vai molempia?[/QUOTE]

sähköpostiin tullut samalta ihmiseltä 7 eri viestiä missä oli mitä ihmeellisempää haukuntaa.
Postin ottanut näköjään tuon yhden ketjun kautta johon joku pistänyt yhden linkin.
Että kiitos sille joka sen sinne tunki.

Älä välitä:hug: ,täällä on joitakin öykkäreitä,mutta ei myö kaikki olla tuolasia tyyppejä.:)

Alkuperäinen kirjoittaja kysymysmerkkinä;23868007:
Ap on ihan uppo-outo tyyppi, ja mä sentään palstailen päivittäin.

No sitä mäkin tässä ihmettelen, että miten on voinut näin nopeasti joutua kenenkään hampaisiin, kun miekään en ole koskaan aiemmin ap:ta täällä huomannut, vaikka paljon palstailen.

sähköpostiin tullut samalta ihmiseltä 7 eri viestiä missä oli mitä ihmeellisempää haukuntaa.
Postin ottanut näköjään tuon yhden ketjun kautta johon joku pistänyt yhden linkin.
Että kiitos sille joka sen sinne tunki.

Voit varmastikin laittaa mulle linkillä ne ketjut vaikkapa yksityisviestillä niin poistan osoitteen sieltä heti. ÄLÄ missään nimessä laita näin isolle/yleiselle foorumille omaa sähköpostiasi.

Status
Viestiketju on suljettu.