Laitanko lapsen ulos nukkumaan?!?

• Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti
ap.
Pakkasta -18.8. Ei tuule, ainakaan tuohon takapihalle. Mitä tekis. Ulos vai sisälle, tosin sisällä nukkuu sen puoli tuntia ja sit on väsyny, mut uskaltaakohan laittaa ulos. Ikää 10,5kk.

m
En kyllä laittaisi. Oisko teillä vaiks tuulikaappi tai autotalli hiukan viileämpi paikka , jossa voisit nukuttaa lapsesi vaunuissa. Ite nukutin joskus aikoina kovilla pakkasilla lapseni autotallissa vaunuissa.

ap.
Haa, mahtu vaunut just ja just tuonne pikkueteiseen. Laitan hänet sinne nukkuu. Pipoa päälle ja gollegevaatteet varmaan riittänee ja jalkapeite. Eteinen on siis vähän kylmempi ku muut huoneet.

minullakin oli hankalaa noiden päiväunien kanssa, kun ulkona nukku pari tuntia ja sisälle kamalan huudon kanssa vaan puoli tuntia. Nyt viikonverran olen nukuttanut sisällä ja nukahtaa kuin enkeli ja nukkuu 2 h :) Eli sinnikkyys palkittiin! Mut mullakin oli aluksi vaunuissa nukkumassa, kunnes siirsin omaan sänkyyn

ap.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamusia09:
minullakin oli hankalaa noiden päiväunien kanssa, kun ulkona nukku pari tuntia ja sisälle kamalan huudon kanssa vaan puoli tuntia. Nyt viikonverran olen nukuttanut sisällä ja nukahtaa kuin enkeli ja nukkuu 2 h :) Eli sinnikkyys palkittiin! Mut mullakin oli aluksi vaunuissa nukkumassa, kunnes siirsin omaan sänkyyn
Joo, ainakin hiljasta on, kun tuola pikkueteisessä nukkuu. Laitoinkohan liikaa päälle, kun laitoin bodyn, ohkaset housut, gollegepaidan, sukat ja kypärämyssyn, makuupussiin mutta jätin sen auki ja sit jalkapeitteen, se on pakko laittaa ettei pääse nouseen sieltä ylös, kun ei ole mitään valjaita tms.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamusia09:
Joo, ainakin hiljasta on, kun tuola pikkueteisessä nukkuu. Laitoinkohan liikaa päälle, kun laitoin bodyn, ohkaset housut, gollegepaidan, sukat ja kypärämyssyn, makuupussiin mutta jätin sen auki ja sit jalkapeitteen, se on pakko laittaa ettei pääse nouseen sieltä ylös, kun ei ole mitään valjaita tms.
En usko että liikaa on.

Yhteistyössä