laita kuva itsestäsi ilman meikkiä?

Alkuperäinen kirjoittaja näppis:
Joo mutta susta löytyy hirveen paljon samoja pirteitä kuin sen ex-hiihtäjän vaimosta. Matti ?, ja en muista sukunimeä. Mutta tarkoitan sitä vaimoa jonka mies hiukka rappiolla ja eroaikeissa se vaimonsa kanssa. Linkittäisin mutten muista sen nimeä. Siis se mulle ekana tuli mieleen sun kuvasta.
Tarkoitatko Mika Myllylää ja vaimoansa Suvia?

Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Minulle tulee kuvastasi mieleen näyttelijä Leena Rapola sarjasta Samaa sukua, eri maata, Titin kampaaja-äiti.

Nyt vasta huomasin tämän. Sarjaa en ole katsonut ja oudolta näyttää tuossa kuvassakin tuo nainen. toivottavasti en sentään vielä noin vanhalta näytä, vaikka kärsineeltä ehkä näytänkin :D

piipa
Alkuperäinen kirjoittaja Nepeteus:
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=EnnaHoo&album_id=all
Siellähän se näkyy naturelli :LOL: Sori näkyyhän tuossa tosiaan olevan vähän ripsiväriä yläripsissä ja korostan oikeesti sanaa vähän. Tosi väsyneen näköinen habitus
Olen aina kuvitellu sut erinäköiseksi. jollain tapaa. Kaunis olet sinäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu-x:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:

aika kaukaa, mutta muuta ei ollut..
sulla kaunis tyyli ja nätti olet
kiitos :). mulla onkin niin kamala ikävä noita tummia hiuksia :( perhana kun menin vaalentamaan |O |O |O
no mulla just toisinpäin! mulla oli vaaleat piiiiiiiitkän hiukset mut leikkasin melkee polkkiksen ja tumman värin laitatin.. kyllästyttää! haluun vaaleet takas :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja piipa:
Alkuperäinen kirjoittaja Nepeteus:
http://irc-galleria.net/archive.php?nick=EnnaHoo&album_id=all
Siellähän se näkyy naturelli :LOL: Sori näkyyhän tuossa tosiaan olevan vähän ripsiväriä yläripsissä ja korostan oikeesti sanaa vähän. Tosi väsyneen näköinen habitus
Olen aina kuvitellu sut erinäköiseksi. jollain tapaa. Kaunis olet sinäkin.
Ahaa, kiitos. Millaiseksi lie kuvitellut?? En taida haluta edes tietää :D

Yhteistyössä