E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä maksoi?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No jopa repäisit. Et sentään raaskinnut mennä mäkkäriin Pyydätkö yleensä itse tonnikalasi ?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No jopa repäisit. Et sentään raaskinnut mennä mäkkäriin Pyydätkö yleensä itse tonnikalasi ?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No jopa repäisit. Et sentään raaskinnut mennä mäkkäriin Pyydätkö yleensä itse tonnikalasi ?
Kilon tonnikalasalaattia tekee takuulla halvemmalla kuin 14 euroa. Riippumatta siitä pyydystääkö kalan itse vai ostaa purkissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No jopa repäisit. Et sentään raaskinnut mennä mäkkäriin Pyydätkö yleensä itse tonnikalasi ?
no, en halunnut mäkkiruokaa vaan jotaoin terveellistä ja nyt en tosiaan jaksa itse tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No jopa repäisit. Et sentään raaskinnut mennä mäkkäriin Pyydätkö yleensä itse tonnikalasi ?
no, en halunnut mäkkiruokaa vaan jotaoin terveellistä ja nyt en tosiaan jaksa itse tehdä.
mitäs sitten valitata?? elämäähän tuo vaan on!
Alkuperäinen kirjoittaja varoituksen sana:Kannattaa olla varovainen sen tuoretiskin sapuskan kanssa. Olen ollut 3 v siivoamassa niitä tiskejä ja nähnyt elämää tiskin takana. Itse en sen jälkeen ole kertaakaan ostanut tuoretiskin pöperöitä.
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No jopa repäisit. Et sentään raaskinnut mennä mäkkäriin Pyydätkö yleensä itse tonnikalasi ?
mitäs sitten valitata?? elämäähän tuo vaan on!
Alkuperäinen kirjoittaja nea:Jos mua laiskottaa, niin ostan esim. pakasteesta valmista keittoa. Lohisoppa on oikeesti hyvääkin, kun laittaa sekaan vähän maustettua tuorejuustoa. Hernekeitto on toinen pikainen eines jota käytän, siihen lisään yleensä lihaa ja maustan. Myös kinkkukiusaus valmiista perunasipulisekoituksesta ja kinkkusuikaleista on nopea ja helppo. Onhan se kiva, että tollasia arjen pelastajia löytyy, aina ei jaksa alusta asti alkaa vääntää.
Alkuperäinen kirjoittaja ralliperuna:Oli älykallis,meillä pääruoan budjetti 2-3?/pvä,MUTTA tuolla tavalla on toisinaan ihan kiva pari kertaa vuodessa ostaa valmis ruoka niin ei tartte päätään vaivata.
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:Alkuperäinen kirjoittaja varoituksen sana:Kannattaa olla varovainen sen tuoretiskin sapuskan kanssa. Olen ollut 3 v siivoamassa niitä tiskejä ja nähnyt elämää tiskin takana. Itse en sen jälkeen ole kertaakaan ostanut tuoretiskin pöperöitä.
no jos sä siivosit ne huonosti, niin ei kai se tarkoita että kaikki näin tekee...
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:Alkuperäinen kirjoittaja varoituksen sana:Kannattaa olla varovainen sen tuoretiskin sapuskan kanssa. Olen ollut 3 v siivoamassa niitä tiskejä ja nähnyt elämää tiskin takana. Itse en sen jälkeen ole kertaakaan ostanut tuoretiskin pöperöitä.
no jos sä siivosit ne huonosti, niin ei kai se tarkoita että kaikki näin tekee...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ralliperuna:Oli älykallis,meillä pääruoan budjetti 2-3?/pvä,MUTTA tuolla tavalla on toisinaan ihan kiva pari kertaa vuodessa ostaa valmis ruoka niin ei tartte päätään vaivata.
Per hlö vai koko perhe?
Mä en varmaan osaa pihistellä, koska mä en saisi tolla summalla meille juuri mitään pöytään.
Esim eilinen makaroonilaatikko
2 pss täysjyvämakaroonia
600 g paistijauhelihaa
1 l maitoa
5 dl lihalientä
2 munaa
sulatejuustoa
ok, tosta syödään vajaa kaksi kertaa, mutta lisäksi ketsupit, salaatti, maidot yms pöytään ja tuo on varmaan se edullisin ruoka mitä mä osaan tehdä.
Mitä te syötte?
Alkuperäinen kirjoittaja varoituksen sana:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:Alkuperäinen kirjoittaja varoituksen sana:Kannattaa olla varovainen sen tuoretiskin sapuskan kanssa. Olen ollut 3 v siivoamassa niitä tiskejä ja nähnyt elämää tiskin takana. Itse en sen jälkeen ole kertaakaan ostanut tuoretiskin pöperöitä.
Tarkoitin lähinnä huonoa hygieniaa ruoanvalmistuksessa, mutta kyllä myös muutamia työkavereitani, jotka esim. jättivät usein kiireessä pesemättä jauhelihamyllyn.
Joo ja tuskin oli ainoa kauppa, itse olin siis siivoamassa Prisamassa. Siskoni taas on Euromarketissa töissä ja aina varottelee, että älähän koskaan osta lihatiskiltä mitään :/
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:Alkuperäinen kirjoittaja varoituksen sana:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:Alkuperäinen kirjoittaja varoituksen sana:Kannattaa olla varovainen sen tuoretiskin sapuskan kanssa. Olen ollut 3 v siivoamassa niitä tiskejä ja nähnyt elämää tiskin takana. Itse en sen jälkeen ole kertaakaan ostanut tuoretiskin pöperöitä.
Tarkoitin lähinnä huonoa hygieniaa ruoanvalmistuksessa, mutta kyllä myös muutamia työkavereitani, jotka esim. jättivät usein kiireessä pesemättä jauhelihamyllyn.
Joo ja tuskin oli ainoa kauppa, itse olin siis siivoamassa Prisamassa. Siskoni taas on Euromarketissa töissä ja aina varottelee, että älähän koskaan osta lihatiskiltä mitään :/
täällä saa laadukasta tuoretiskiltä. terveysvalvoja tekee pistoja ja joskus aikaa sitten jäi silloinen kauppias kiinni. meillä on mahtava lihamestari ja muut myyjät. se kauppias joka myi mitäsattuu lähti muualle...varmaan teille