Laiskat kotiäidit, tehkää oikeita töitä, kun muuten vaan makaatte sohvalla perse homeessa!

Raitalankakäärme IV

Aktiivinen jäsen
21.06.2005
5 190
1
38
Mulla on kaveri, jolla on aina ollut aika... hmmm... jyrkät mielipiteet. Noh, asiat riitelee, ei ihmiset, ja niin edespäin, ja ihan perusmukava ihminen kyseessä... Nyt aloin kuitenkin vähän pyöritellä silmiäni, kun kaveri kirjoitti eräälle toiselle foorumille näin:

Mikseivät kotiäidit voisi tehdä etätöitä? Pieni lapsi, etenkin vauva, nukkuu suurimman osan vuorokaudesta joten sillä välin voisi työskennellä kotoa käsin. Vuorokaudessa on kuitenkin 24 tuntia (josta yleensä 8 tuntia nukkumista) ja viikossa 7 vuorokautta, joten kyllä siihen johonkin väliin voisi työt sijoittaa. Ei tarvitsisi olla mitään vaativaakaan, esim. tekstien puhtaaksikirjoitus sujuu hyvin kotikoneeltakin käsin. Yleensä etätöitä varten ei edes tarvitse hankkia omaa tietokonetta ja nettiä, vaan työn puolesta voidaan antaa "lainaksi" jos ei omaa ennestään ole.

Mitä ihmettä tuohon vastaisin? Tuntuu vaan että ihminen on niin pihalla, että en oikein tiedä mistä edes aloittaisin...

Voi ku se olis noin yksinkertaista et kaikki kotiäidit vaan kirjottelemaan tekstiä puhtaiks :laugh: Vähän turhan suppeaa on tuollainen katsomus :o :headwall: Tervetuloa meille homehtumaan 4 vilipertin kanssa joista vanhin on 6v :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Villasukka:
Mulla on kaveri, jolla on aina ollut aika... hmmm... jyrkät mielipiteet. Noh, asiat riitelee, ei ihmiset, ja niin edespäin, ja ihan perusmukava ihminen kyseessä... Nyt aloin kuitenkin vähän pyöritellä silmiäni, kun kaveri kirjoitti eräälle toiselle foorumille näin:

Mikseivät kotiäidit voisi tehdä etätöitä? Pieni lapsi, etenkin vauva, nukkuu suurimman osan vuorokaudesta joten sillä välin voisi työskennellä kotoa käsin. Vuorokaudessa on kuitenkin 24 tuntia (josta yleensä 8 tuntia nukkumista) ja viikossa 7 vuorokautta, joten kyllä siihen johonkin väliin voisi työt sijoittaa. Ei tarvitsisi olla mitään vaativaakaan, esim. tekstien puhtaaksikirjoitus sujuu hyvin kotikoneeltakin käsin. Yleensä etätöitä varten ei edes tarvitse hankkia omaa tietokonetta ja nettiä, vaan työn puolesta voidaan antaa "lainaksi" jos ei omaa ennestään ole.

Mitä ihmettä tuohon vastaisin? Tuntuu vaan että ihminen on niin pihalla, että en oikein tiedä mistä edes aloittaisin...

mä voisin ihan hyvin tunnin tai pari illassaan tehdä jotain tuollaista työtä, johon ei tarvita aivoja. omaa, oikeaa työtäni sen sijaan en voi tehdä, koska se vaatii aivoilta toimintakykyä. eihän tuo kiellettyä edes ole? mutta että sitä EDELLYTETTÄISIIN kaikilta kotiäideiltä, se onkin sitten toinen asia..

(vauva reilu 6 kk)

Etätöinähän voisi ainakin tehdä sen että lähettää puolisolleen tuhmia kuvia/videoita kännyllä niin tuleepa hoidettua nuo petihommelit siinä muun touhun keskellä eikä tarvitse sitten illalla käyttää siihen hyvää nukkumisaikaa.

Hehhee..kotiäitiys sellasenaa ja työt työnä, ellei oikeasti löydä jotain unelmahommaa jonka voi ja jaksaa yhdistää arjenpyörityksen kanssa! Me käytiin tänään tutustumassa pph:jaan ja oli todella positiivinen yllätys, poitsu aloittaa siellä kuukauden päästä ja siihen asti minä kotitöitten jälkeen muun ajan makaan persehomeessa sohvalla takuuvarmasti, jaksaa sitten lähteä töihin ;)

Ap:lle vinkki.
Pyydä tuo ystäväsi teille ja lähde itse pois. Älä jätä valmista ruokaa kaappiin, tms. vaan anna lista, mitä hänen pitää tehdä sinä aikana kun olet pois, ei siis mitään ekstrajuttuja vaan se perusarki sille päivälle.

Eikös tuo nyt riipu aika paljon lapsesta? Toinen vauva nukkuu hyvin ja herää vain välillä syömään, toisella on koliikkia ja allergiaa ja ties mitä ja äidin pitäisi toimittaa tutin virkaa :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
mist ihmeestä löydän etätöitä kotiin.
kertokaan, teen sen heti

joo mä voin kans ottaa tuollaisen työn vastaan vaikka käynkin kokopäivä työssä:)

Mä voisin kans ottaa, kertokaa ihmeessä mistä tollasia töitä saa, kyllä meitä tekijöitä riittää ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Mun mielestä:
tuo teksti oli ihan asiaa. Yhden pienen lapsen kanssa varmasti onnistuisi.

No sinä et sitten ole joutunut kokemaan yö valvomisia minkä jälkeen voi sanoa et murot löytyy pakastimesta ja kaukosäädin jääkaapista :saint: ja ei tosiaan nukuttu mitään kahdeksan tunnin yöunia :/

Uusimmat

Yhteistyössä