Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-72:en tiiä korkoa mutta tasalyhennys parempi niin tiedät aina paljonko erä on, ja osaat laskea jo ennakkoon menosi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Useimmiten reilusti alle 5% toistaiseksi, mutta nousevat takuuvarmasti lähiaikoina. Korkotarjous riippuu monesta asiasta. Lainan määrästä, laina-ajasta, pankkisuhteesta, lainan kohteesta jne. Lyhennystapa on itse päätettävä tulojen ja tulevaisuuden ennusteiden mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja just:tällä viikolla tehty lainasopimus. 12kk euribor oli marginaalin kanssa 1,9% ja osia päälle. Lainat matalalla, mut marginaalit oli edellisestä noussu.
Alkuperäinen kirjoittaja Oddball:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Useimmiten reilusti alle 5% toistaiseksi, mutta nousevat takuuvarmasti lähiaikoina. Korkotarjous riippuu monesta asiasta. Lainan määrästä, laina-ajasta, pankkisuhteesta, lainan kohteesta jne. Lyhennystapa on itse päätettävä tulojen ja tulevaisuuden ennusteiden mukaan.
Selvä juttu. Laskin 275000 e lainan 5%korolla, tasaerillä ja 20 vuotta. lyhennykset vähemmän kun mitä maksetaan nyt (1400e) , korot oli varmaan sitten kovemmat reilu kolme vuotta sitten. Kiitos sinullekin! :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:Alkuperäinen kirjoittaja Oddball:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Useimmiten reilusti alle 5% toistaiseksi, mutta nousevat takuuvarmasti lähiaikoina. Korkotarjous riippuu monesta asiasta. Lainan määrästä, laina-ajasta, pankkisuhteesta, lainan kohteesta jne. Lyhennystapa on itse päätettävä tulojen ja tulevaisuuden ennusteiden mukaan.
Selvä juttu. Laskin 275000 e lainan 5%korolla, tasaerillä ja 20 vuotta. lyhennykset vähemmän kun mitä maksetaan nyt (1400e) , korot oli varmaan sitten kovemmat reilu kolme vuotta sitten. Kiitos sinullekin! :flower:
Olet laskenut väärin... Tasaerälainana 275000? tekee KUUKAUSIERÄKSI 1815?. Lyhennys toki on 1145?/kk, mutta siihen taas korot ei vaikuta mitään ja silloin laina olisi tasalyheinteinen.