L
lätt
Vieras
Anoppi on ollut aina elämänhallinnan kanssa vähän hukassa.. raha-asioiden hoitaminen on vähän mitä on. Lisäksi hän on alkoholisti. Periaatteessa kuivilla ollut jo pitkään, mutta välillä repsahtelee kuitenkin. Nyt hänellä on ollut vähän rankkaa sairastelun ym kanssa, ja olen tarjonnut hänelle monen monta kertaa apuani - olen suorastaan tyrkyttänyt itseäni auttamaan siivouksessa, asioiden hoitamisessa, ruuan tekemisessä yms. Apua hän ei ole halunnut, vaikka valittaakin kyllä kurjuuttaan. Pari viikkoa sitten hän tekstasi humalassa että oli niin stressaantunut että oli juuri juonut ja pelannut loppukuukauden rahat! Tämä nyppi kyllä kovasti, mutta en vastannut siihen mitään. Ajattelin että aikuinen ihminen, tehköön mitä haluaa.
Mutta nyt anoppi laittoi viestin, että hän tarvitsisi rahaa lainaksi. Ei kai muista möläyttäneensä tuota mihin rahat menivät, koska nyt syynä oli se että on pitänyt ostaa lääkkeitä yms... Siis valehtelee.
Ei hän paljoa pyydä, joitain kymppejä. Olen aikaisemmin hänelle lainannut (lomamatkalle) ja maksoi kyllä takaisin. Ja hän on kyllä minulle tärkeä ja haluaisin auttaa, mutta silti tämä tuntuu jotenkin paskamaiselta, kun tiedän mihin hän rahansa tuhlasi ja mikään tarjoamani apukaan ei kelvannut, paitsi nyt raha! En oikein tiedä lainatako vai ei.
Harmittaa koko juttu.
Mutta nyt anoppi laittoi viestin, että hän tarvitsisi rahaa lainaksi. Ei kai muista möläyttäneensä tuota mihin rahat menivät, koska nyt syynä oli se että on pitänyt ostaa lääkkeitä yms... Siis valehtelee.
Ei hän paljoa pyydä, joitain kymppejä. Olen aikaisemmin hänelle lainannut (lomamatkalle) ja maksoi kyllä takaisin. Ja hän on kyllä minulle tärkeä ja haluaisin auttaa, mutta silti tämä tuntuu jotenkin paskamaiselta, kun tiedän mihin hän rahansa tuhlasi ja mikään tarjoamani apukaan ei kelvannut, paitsi nyt raha! En oikein tiedä lainatako vai ei.