Alkuperäinen kirjoittaja ruttulantäti:Lainaan. Ja lainaan itse asiassa välillä vahingossa muutenkin. Muuten ihan jees, mutta se harjaa niin kovaa, että harja on aina ihan sellanen raiskattu.
Tuo on kun miun ukkeli
Alkuperäinen kirjoittaja ruttulantäti:Lainaan. Ja lainaan itse asiassa välillä vahingossa muutenkin. Muuten ihan jees, mutta se harjaa niin kovaa, että harja on aina ihan sellanen raiskattu.
Alkuperäinen kirjoittaja mona:Kotona ei oo tarvetta lainata, mut jos vaik matkalle on unohtunut ottaa oma mukaan niin pestään samalla harjalla..Mitäs siinä ihmeellistä..
Hitsit...luin tän jonottaessani terkkarin ajanvaraukseen ja repesin...olin jonotanut jo ties miten pitkään ja arvatkaa vaan vastasko ne just sillon kun nauroin oikeen makeesti? Tuli vaan mieleen mun miehen hammasharja joka on usein tosi räjähtänytAlkuperäinen kirjoittaja katie-:Alkuperäinen kirjoittaja ruttulantäti:Lainaan. Ja lainaan itse asiassa välillä vahingossa muutenkin. Muuten ihan jees, mutta se harjaa niin kovaa, että harja on aina ihan sellanen raiskattu.
Tuo on kun miun ukkeli
No miten ihmiset käyvät suutelemassa kaikenmaailman puolituntemattmia? Eikös se ole ihan sama juttu?Alkuperäinen kirjoittaja Kiekuva Kinkku:No en helkkarissa lainaa. Yök! Hammasharjahan on nimenomaan HENKILÖKOHTAINEN hygieniaväline. En voi käsittää, miten jotkut pystyvät pesemään hampaansa toisen harjalla :$ .
No mut monesta muusta jutustahan se tarttuu paljon varmemmin.Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:en lainaa koska esim.Hiv tai c hepatiitti voi tarttua hammasharjan välityksellä.En nyt meinaa että olis tartuntaa mutta varman päälle jos toinen joskus erehtyis käymää vieraissa tai jotain ..plaa...
Jaa! minä voisin, tietty siis minun oman miehen pyyhettä.Alkuperäinen kirjoittaja Menhit:ei lainata, en mie käytä miehen pippelipyyhettäkään pimpan kuivaamiseen
no esim. c hepatiitti ei tartu kauhean herkästi seksistä mutta jos hammasharjassa on verta suusta ja toinen pesee hampaat sillä ja hinkkaa ikenet auki niin,auts :|Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No mut monesta muusta jutustahan se tarttuu paljon varmemmin.Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:en lainaa koska esim.Hiv tai c hepatiitti voi tarttua hammasharjan välityksellä.En nyt meinaa että olis tartuntaa mutta varman päälle jos toinen joskus erehtyis käymää vieraissa tai jotain ..plaa...