Lainaatko puolisosi hammasharjaa jos omaa ei löydy?

• Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti
m
Alkuperäinen kirjoittaja mona:
Kotona ei oo tarvetta lainata, mut jos vaik matkalle on unohtunut ottaa oma mukaan niin pestään samalla harjalla..Mitäs siinä ihmeellistä..

Peesi tähän. Mies on sen verran siisti eikä syö mitään koiranp**kaa että eihän siinä mitään kummaa ole..

En lainaa en, menen tekemään vaikka koivun oksasta ennen ku lainaan kenenkään ja jos joku pistää mun harjan suuhunsa, ni menee samantien roskiin :x Kuolan vaihto on vähän eri juttu, kun jynssätä ienrajat ja hampaan välien plakit. :x :x :x

Mammari
Alkuperäinen kirjoittaja katie-:
Alkuperäinen kirjoittaja ruttulantäti:
Lainaan. Ja lainaan itse asiassa välillä vahingossa muutenkin. Muuten ihan jees, mutta se harjaa niin kovaa, että harja on aina ihan sellanen raiskattu.

:LOL: Tuo on kun miun ukkeli :D
Hitsit...luin tän jonottaessani terkkarin ajanvaraukseen ja repesin...olin jonotanut jo ties miten pitkään ja arvatkaa vaan vastasko ne just sillon kun nauroin oikeen makeesti?:D Tuli vaan mieleen mun miehen hammasharja joka on usein tosi räjähtänyt

Olen kyllä lainannut
Olen lainannut alkuaikoina kun ei asuttu yhdessä, en jaksanut raahata käsilaukussa omaa harjaa:)

Ja sinä iltana kun tavattiin ja kiinnostuin hänestä, niin pyysin hänen suustaan purkan. Sain koko miehen<3

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Kiekuva Kinkku:
No en helkkarissa lainaa. Yök! Hammasharjahan on nimenomaan HENKILÖKOHTAINEN hygieniaväline. En voi käsittää, miten jotkut pystyvät pesemään hampaansa toisen harjalla :$ .
No miten ihmiset käyvät suutelemassa kaikenmaailman puolituntemattmia? Eikös se ole ihan sama juttu? :D

Perhoinen84
en lainaa koska esim.Hiv tai c hepatiitti voi tarttua hammasharjan välityksellä.En nyt meinaa että olis tartuntaa mutta varman päälle jos toinen joskus erehtyis käymää vieraissa tai jotain ..plaa... :whistle:

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
en lainaa koska esim.Hiv tai c hepatiitti voi tarttua hammasharjan välityksellä.En nyt meinaa että olis tartuntaa mutta varman päälle jos toinen joskus erehtyis käymää vieraissa tai jotain ..plaa... :whistle:
No mut monesta muusta jutustahan se tarttuu paljon varmemmin. :D

Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
No mut monesta muusta jutustahan se tarttuu paljon varmemmin. :D
no esim. c hepatiitti ei tartu kauhean herkästi seksistä mutta jos hammasharjassa on verta suusta ja toinen pesee hampaat sillä ja hinkkaa ikenet auki niin,auts :|

Yhteistyössä