lainaa pankista..

eli tulossa on avioero, mitä todennäköisemmin ja mietin raha asioita.
olen taloudellisesti riippuvainen miehestä aikalailla.
tarvisin pankista lainan päästäkseni eronjälkeen jaloilleni, maksaakseni noita pikku osamaksuja jne. pois sillä yhdellä lainalla ja varmaan huonekalujakin ostaisin.

marssinko vain pankkiin selittään asiaa, tarviiko sinne jotain asiakirjoja mukaan esim. työsopimusta tms? anteeksi jos kysyn tyhmiä, mutta mies on hoitanut oikeestaan noi pankki asiat. itse olen hoitanut vaan hevosiini ja lapsiin liittyvät asiat.
vakityö on, alalla töitä ja luottotiedot puhtaat. löytyy visa kortti, pieni opintolaina ja miehenkanssa yhteisissä nimissä oleva remppalaina joka mun osuudelta on n. 6000
 
kekko
Ootko osituksesta kuullu ikinä?Jos mies jää taloon, hän maksaa sut ulos siitä. Ostat niillä rahoilla mitä tarviit. Ja sit myyt ne hevoset. Turhan kallis harrastus yksinhuoltajalle.
 
Ei ehkä onnistu
Jos teillä on remonttilainaa, niin silloin teillä on ilmeisesti oma asunto/talo. Jos teillä ei ole avioehtoa joutuu mies ostamaan sinut siitä ulos, ja osuus varmasti kattaa pikkulainat. Sitten toki tilanne on eri jos olet ollut niin hölmö että teillä on avioehto, ja kaikki kiinteä omaisuus on miehen nimissä ja maksamaa...

Kulutusluottoa voit siinä tapauksessa hakea pankilta, mutta ei sitä automaattisesti saa. Kuulostaahan se pankin(kin) korvaan oudolta, jos ilmeisesti vuosia työelämässä ollut ei ole saanut edes opintolainaansa maksettua. Millä sitten maksaisit jatkossa vielä sen päälle lisälainan, kun muutenkin eron myötä menot kasvavat?
 
opiskelin välissä uuden ammatin, siksi on opintolainaa.. valmistuin joulukuussa joten se ei ole vielä maksettu..
ei ole avioehtoa, mutta meneekö se ositus koko asunnon hinnasta vai vaan siitä mitä lainan jälken saa käteen kun asunto on myyty?
koitan järjestää asiat niin ettei niitä hevosia tarvitse myydä, se on viimeinen vaihtoehto.
täytyy varata aika pankkiin, siellähän ne selviää.
 

Yhteistyössä