Laihtuuko Nutriletilla ja paljonko maksaa kuukauden kuuri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Reilun kk päästä juhlat tulossa ja mietin että jos siihen asti söis noita nutriletteja. Vai onko joku muu vastaava olemassa? Ja sit juhlien jälkeen alkais nollasta rakentamaan uutta ruokavaliota.
Tässä on viimeiset pari kk ollu todella stressaavia ja sen seurauksena paino vaan nousee. Ja kun valmiiksi on jo se 30 kg ylipainoa niin ei juuri naurata.
Tuleva kk on vielä stressaavampi mitä tässä on ollut. Eli ei ole aikaa eikä voimia keskittyä itteensä yhtään. Hyvä että suihkuun selviä ja harjaa joskus vetästä hiusten läpi.

Kokemuksia tuosta nutriletista tai saa ehdottaa muuta vastaavaa juttuakin.

[QUOTE="Tii";26151268]Onhan noita muitakin, EasyDiet, Naturdiet, Allevo.... itse satunnaisesti käytän tuotteita.[/QUOTE]

Osaatko suositella mikä ois se paras vaihtoehto?
Oletko käyttänyt niin että käytät pelkkiä noita korvikkeita vai että osa tavallista ruokaa ja osa korvikkeita?

Makuasioita. Itse en tykkää Nutrilettin makeista jauheseoksista mutta suolaiset ovat ok. Kaverilla taasen toisin päin.

Täysnutraukseen musta ei ole, joten oon korvannut esim aamupalan, välipalan tai päivällisen jauheilla, valmiilla juomilla, Nutrilettin pastalla tai patukoilla. Varsinaisesti painoa en ole tuotteilla tiputtanut mutta juurikin silmäilin keskustelua aiheesta Kiloklubin sivuilla.

Ei se laihduta yhtään sen enempää kun terveellinen ruokavalio+liikunta. Laihtuuhan sillä sen muutaman kilon, mutta tuokin perustuu ketoositilaan tuo nutrilett kuuri. Kilot tulee helposti takas. Terveellinen ruokavalio ja liikunta laihduttaa ja pitää kilot poissa :)

Itse söin tuon Nutrilett Quick start-paketin. Nohh ne jauheet ei ainakaan mitään herkkua olleet! Ja se lämmin ruoka mikähän juustopasta ja tomaattipasta olikaan niin olivat aika jauhoisen makuisia. Ei siis mitään herkkua. Itellä paino tippui viikon aikana noin 3 kiloa ja varmasti nestettä suurin osa..... Kaupoissa myytävät valmiit juomat on ihan ok, Naturdietin suklaan makuinen on ihan kuin kaakaota jois. Ja samoin niitä patukoitahan myydään kans yksittäisinä tai muutaman kappaleen paketeissa. Ite syön välillä niitä ja sitten ihan perus lämmin ruuan. Ja se auttoi mulle kans paljon että teki itselleen ruokarytmin silleen et tuli syötyä 4-5 kertaa päivässä.

Ei se laihduta yhtään sen enempää kun terveellinen ruokavalio+liikunta. Laihtuuhan sillä sen muutaman kilon, mutta tuokin perustuu ketoositilaan tuo nutrilett kuuri. Kilot tulee helposti takas. Terveellinen ruokavalio ja liikunta laihduttaa ja pitää kilot poissa :)

Joo siis tiedän. Luitko aloituksen? Alkuvuodesta olin vielä suht hyvässä kunnossa jos sellaista tällä painolla sanoa. Nyt tuntuu että kaikki vaan leviää ja lösähtää entisestään ja en halua olla siellä juhlissa tässä kunnossa.
Tässä on vaan siihen asti niin kiire ja stressi etten jaksa alkaa miettimään mitään terveellistä ruokavalioa (ja kun en ole sitä ennenkään onnistunut pitämään) . ELi jos pääsisin noilla nutrileteilla alkuun.

lompakko laihtuu ainakin,jos ei muuta..en tiedä jaksaako joku oikeasti syödä noita laihdutusvalmisteita niin kauan,että on haluamasssa painossaan?helpomalla pääsee,kun opettelee alusta alkaen syömään normi ruokaa oikein..

Yhteistyössä