Laihtuiskohan näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
ajattelin yhdistellä painonvartijoita ja vähähiilihydraattista juttua.
eli syön painonvartijoiden pisteiden mukaan vältellen pahimpia hiilihydraatin lähteitä.
tänään esim. olen syönyt aamulla yhden munan munakkaan, jossa tilkka maitoa ja 4 siivua keittokinkkua + tomaatti, 3dl vettä ja 2dl mustaa kahvia.
Lounaaksi koulussa söin 2 siivua ruisleipää, sipaus margariinia päällä+ salaatinlehtiä ja 2 siivua keittokinkkua+2 mandariinia+banaani+ kahvia ja 5dl kivennäisvettä.
välipalaksi klo 14 omena
päivälliseksi 150g broilerisuikaleita( maustamattomia)+ salaatti(tomatti, kurkku,salaatinlehtiä)+4 siivua juustoa+6dl vettä
iltapalaksi ajattelin syödä rahkaa+marjoja ja vaikkapa juusto ja tietysti vettä.

kyllä toi mun mielestä on ainakin kevyttä,terveellistä ja samalla monipuolista,rasvaa vain vähän sisältävä. olen laskenut itsekin painonvartijoiden pisteitä,ja ei ainakaan pisteet varmaankaan ylity(toisin en tiedä mikä sun pistemäärä olis)kun vertaan omaan sallittuun pistemäärään mikä on 24p. :)

Eli mitä ajattelit syödä? Pelkkää proteiinia?

Ihminen saa energiaa kolmesta eri ravintoaineesta: rasvasta, hiilihydraatista ja proteiinista. Et voi jättää niistä kahta yhtäaikaisesti pois ilman että kolmannen määrä nousisi liian suureksi.

Yhteistyössä