Laihis starttaa ens maanantaina! Onko mukaan lähtijöitä?

mukaan ilmottaudun minäkin...alkuperäsestä painosta jonkun verran saatu pois, kummiskin vielä PALJON tekemistä...semmosen kymmenenkilon kimaran voisin tsempata nyt pois, jatkot katsoaan sitten =) tossa 10kg on ihan tarpeeksi haastetta =) lähtöpaino siis 80.3kg/162cm maanantaita odottaens ja viikonloppuna jo keventäen...
 
Jep elikkäs mulla pituutta 165cm ja painoa oli tänään edelleen 72kg.

Aikas huonosti lähti tämä päivä käyntiin,kun oli siskopuolen rippijuhlat eikä malttanut pitää näppejään erossa herkuista :ashamed:
 
Minä kans :wave: Pudotettavaa olisi 15kg jotta pääsisin samoihin mittoihin jossa olin ennen pikku-neidin syntymää. Jossain vaiheessa turposin kuin pullataikina ja nyt sitä katselee ihteensä peilistä miettien mitä ihmettä minulle tapahtui. tarkoitus olisi päästä 70kg:hen
 
viikonlopun kemujen suolat ja alkoholit turvottelee vielä ja olo on aika ähky. kävin just puntarilla ja painoa on siunaantunu 85,5 kg |O ja pituutta on 168kcm. tavoitteena ois 15kg pudotus mutta jos laittas välitavoitteeksi vaikka 77kg.
Motivaatiota on mutta toteutus on vielä vaiheessa. koska olen pikkuisen kanssa kotona niin ajattelina aloittaa ensin elimistön puhdistuskuurin että saa kaikki mömmöt liikkeelle ja ruokaremontilla. Kotijumppaa oon myös ajatellu vaunulenkkien rinnalle (pilates, callanetics....) Mites muilla?
:wave:
 

Yhteistyössä