Laihdutusta, ruokapäiväkirjoja ja muuta löpinää

No niin, alotin nyt tän ketjun, toivottavasti on paljon osallistuija niin saadaan tsemppiä päälle! Pidetään ketju yllä niin on mitä lukea heikoilla hetkillä ;).

Eli tämä mamma on nikistä huolimatta tänä vuonna 37 v (herranjumala!) ja ylipainoa merkittävästi, 22 kiloa olis tavoitteena saada pois. Paino nyt 92 kg. Apuna mulla laihdutusurakassa Kiloklubi, kävelylenkit ja normaali ruoka, kaikki pikadieetit oon jo kokeillut. Kyllähän niillä äkkiä saa tuloksia, mutta niiden kesto on lyhyt, jos ei saa tehtyä perinpohjaista elämäntaparemppaa. Joten näillä mennään.

Tänään on tullut syötyä 1445 kcal näin:
(ennen koulutukseen lähtöä klo 6 jälkeen 0,5 l tuopilliseen vettä beroccaa ja mukillinen kahvia)

Aamupala: Neljän viljan puuro oivariinisilmällä, appelsiini, mukillinen kahvia

Lounas: Kinkku-ananaspizzapala, puoli lautasellista vihreää salaattia, vettä

Välipala: 1 pieni pyöreä näkkäri becelillä, arkijuustolla ja keittokinkulla sekä vihanneksilla, lasi rasvatonta piimää plus mukillinen kahvia

Päivällinen: Täysjyvämakaronia jauhelihakastikkeella iso lautasellinen, vettä ja salaattia

Iltapala: Maitorahkaa, raejuustoa ja ananasta sekaisin

Liikuntana 40 min kävelyä.

Ja sitten on teidän vuoro!
 
"Alma"
Minulla tavoitteena kuusi kiloa ja tänään syöty:

Aamiainen: puuroa ja mehukeittoa
Välipalaa: tomaattimehua, porkkana ja omena
Lounas: spagettia ja tonnikalakastiketta
Välipala: kaksi ruisleipäsiivua ja kalkkunaa
Illallinen: makaroonilaatikkoa
Iltapala: vispipuuroa ja maitoa sekä kaksi siivua ruisleipää ja kalkkunaa

Liikunta: 1t kävely ( vaunujen kanssa)
Muuta: vauvan imetystä

Tämä päivä mennyt hyvin. Olen myös lipittänyt kahvia ja vissyä, mutta niistä en pidä kirjaa
 
Liikunnanohjaaja
Olipa kiva nähdä että joku jättää ne ihmedieetit väliin. Ruokavaliosi vaikuttaa oikein hyvältä, tsemppiä!

Liikuntaa voisit kunnon kohentuessa lisätä reippaasti. Kävely on oikein hyvää terveysliikuntaa, mutta suositeltu liikuntapiirakka ei täyty pelkästään sillä. Hyppyjä sisältävää luuliikuntaa ja lihaskuntoa lisäksi. Ja muista venyttely!
 
täällä yks. mitat on 68/164 ja peilikuva näyttää kamalalle kun kaikki ylimääräinen on kertynyt vatsaan ja jenkkakahvoiksi.(vatsan ympärysmitta jenkkisten kohdalta 110cm kun vyötärö on 90cm) tavoite olis päästä 55kg kesään mennessä. paheeni iltasyömisen lopetin heti uuden vuoden jälkeen ja juoksukoulun alotin joulukuun alussa jo. mittaukset tein toissaviikolla ja seuraavat mittaukset ensi kuun alussa. Jos ei kuukaudessa tule tarpeeksi tuloksia, niin sitten ruokapäiväkirja käyttöön. Aika hyvin kyllä tiedän miten pitää syödä, kun kiloklubin avulla lahdutin 25kg pari vuotta sitten. nyt tuli sit kiloja takaisin kun lopetin tupakan polton vuosi sitten..
 
Mulla on tavoitteena ainakin 10 kg. Nyt painan 78 kg.

Tänään olen syönyt aamulla maitokahvia rasvattomalla maidolla

Lounaaksi nutrilett -pirtelö, kahvia rasvattomalla maidolla

Päivälliseksi jauhelihapihvi, keitettyä porkkanaa, salaattia ja vettä

Iltapalaksi nutrilett -pirtelö, maitorahkaa, jossa appelsiinimehua mausteena.

Juu tiedän vähän on, mutta tämä on tällainen tehostartti.
 
"Alma"
Kylläpä on tunkkainen päivä. Tekisi mieli syödä kokoajan. Missä on eilisen helppous?

Tähän mennessä nassutettu:
Aamupala: vispipuuro ja maito
Välipala: omena, porkkana, tomaattimehua
Lounas: kookoslinssikeitto, pala ruisleipää
Välipala: kaksi palaa ruisleipää, kalkkunaa, tomaattimehua

Liikunta: tunnin vaunulenkki
 
Kutistuja
[QUOTE="Alma";27923270]Kylläpä on tunkkainen päivä. Tekisi mieli syödä kokoajan. Missä on eilisen helppous?

Tähän mennessä nassutettu:
Aamupala: vispipuuro ja maito
Välipala: omena, porkkana, tomaattimehua
Lounas: kookoslinssikeitto, pala ruisleipää
Välipala: kaksi palaa ruisleipää, kalkkunaa, tomaattimehua

Liikunta: tunnin vaunulenkki[/QUOTE]

Kuulostaa että protskua liian vähän, se pitää nälkää. Saisitko kalaa sinne johonkin väliin?
 
"kuikka"
mulla oli lähtöpaino 92kg- nyt 80 kg. ensimmäiset 7 kg lähti pois kun aloitin karppauksen n, 1 kk aikana. seuraavat kilot lähti kun lisäsin salaattia lautaselle ja "unohdin" perunat ja leivät sekä karkkipäivä vain kerrran viikossa.

tosi helposti lähti.
 
IhanaValo
Miulla tänään ollu huono päivä, ranskiksia ja nakkeja (omassa uunissa sentään tehtyjä, jos se mitään auttaa) ja pannaria vielä muutama pala.:ashamed:
Kattoo jos tänään ei tarvis enää muuta ku vettä ja mandariini.
 
"baobao"
Aamupala: Kaurapuuroa veteenkeitettynä 1½ dl hiutaleita ja sekaan marjoja. Kahvi. Vesilasi
Välipala lounasaikaan: Vihreä tee. Vesilasi.
Päivällinen: 6 lihapullaa, puolikas paprika ja frisee salaattio kourallinen. Vesilasi
Nyt viimeinen ateria: Perhemysliä 2 dl. Vihreitä pitkiäpapuja ja marjoja.
Ja loppuilta vettä.

Puolen tunnin kävely. Ja vartin joogajumppa. Ei vitti näin niukalla riuduttaa pyllyä litteäksi ja lonkkia paistamaan. Toisin sanoen liian vähän energiaa.
 
Mulla ruokapäiväkirja tänään

Aamulla kahvia rasvattomalla maidolla, kaksi ruisleipäsiivua oivariinilla

Lounaaksi kolme pekonisiivua ja salaattia

Välipalaksi Nutrilett-pirtelö, kahvia rasvattomalla maidolla

Päivälliseksi uunilohta, yksi peruna ja salaattia, kahvia rasvattomalla maidolla.

Kahvit vielä keitetään ja siinäpä pitäisi olla ruokailut

Kaapissa on varalta maitorahkaa, jota otan vielä myöhään illalla appelsiinimehulla maustettuna, jos alkaa nälättää niin, että pahaa tekee.
 

Yhteistyössä