laihdutusapuja!mikä kalorimäärä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja läski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

läski

Vieras
olen 160 cm pitkä ja painan 85 kg.
en löydä netistä mistään tietoa paljon mun täytyisi syödä päivässä,eli mikä kalorimäärä laihduttaisi parhaiten.
auttakaa nyt tyhmää joka todella haluis laihtua!!!

Mä söin pitkän aikaa, puolet päiväsuosituksesta, eli joku 1200kcal/päivä jolloin siis kulutin enemmän, mitä tuli syötyä, eikä tarvinnut mitään hikitreeniä pitää, vaan ihan normaalisti elin :D lähti parissa viikossa 5kg

Niin ja siis minulla pituutta 158cm ja painoa nyt 63kg

jos haluut laihtua nopeesti, syö todella vähän kaloreita. Esim mä 161cm ja soin 800kcal/vrk ja laihduin minäkin sen 5kg parissa viikossa. Ja nälän tunne katoaa kun syö niin vähän kaloreita. Eli ekat 2-3pv on ns vaikeita, ja sen jälkeen ei ruokaa enää kaipaa. Enemmänkin miettii, että jotain pitäis syödä mutta mitään ei tee mieli. Ja mulla tämä painon pudotus oli pysyvä, eli jätin ruokavalion sellaiseksi etten enää syö niin isoja annoksia, kun vatsalaukku kutistui laihdutuskuurin aikana.

Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
jos haluut laihtua nopeesti, syö todella vähän kaloreita. Esim mä 161cm ja soin 800kcal/vrk ja laihduin minäkin sen 5kg parissa viikossa. Ja nälän tunne katoaa kun syö niin vähän kaloreita. Eli ekat 2-3pv on ns vaikeita, ja sen jälkeen ei ruokaa enää kaipaa. Enemmänkin miettii, että jotain pitäis syödä mutta mitään ei tee mieli. Ja mulla tämä painon pudotus oli pysyvä, eli jätin ruokavalion sellaiseksi etten enää syö niin isoja annoksia, kun vatsalaukku kutistui laihdutuskuurin aikana.

Sama havainto, viikko takana erittäin vähäkalorista dieettiä. Makean ja ahmimisen himo, jotka riivasivat ennen, ovat poissa.

Yhteistyössä