Laihdutus leikkaus. Onko kukaan tuttunne ollut? Kokemuksia kuulisin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohtija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohtija

Vieras
pelkään vaan leikkausta, mutta eipä tässä tauda muuta olla :(

Paitsi olen kyllä ihan tyytyväinen siis tälleenkin miten vaan voi olla tyytyväinen. Toki olisin laihempi. Mutta onnellinen olen silti muista asioistani elämässäni :)

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Mies yritti vaan ei myönnetty. Hyvä niin ja nyt on sairaalan systeemeissa oppimassa+paino on pudonnu kivasti.

Paljonko miehelläsi oli/on painoa ja pituutta? Miksi ei myönnetty?

Itse olen ehkä tulevaisuudessa menossa, nyt seurannassa ensin.

Alkuperäinen kirjoittaja Marja-Leena:
Mies yritti vaan ei myönnetty. Hyvä niin ja nyt on sairaalan systeemeissa oppimassa+paino on pudonnu kivasti.

185cm ja 165kg, siis todella vaikeasti ylipainoa. Ei myönnetty koska katsoivat että se keino ei häntä auta. Tutkivat kyllä perusteellisesti ja haastattelivat. Tuo opettelusysteemi on toiminut ja kuitenkin pystyy elämään normaalisti opetellen uusia elämäntapoja.

185cm ja 165kg, siis todella vaikeasti ylipainoa. Ei myönnetty koska katsoivat että se keino ei häntä auta. Tutkivat kyllä perusteellisesti ja haastattelivat. Tuo opettelusysteemi on toiminut ja kuitenkin pystyy elämään normaalisti opetellen uusia elämäntapoja.

Mikä miehelläsi on se suurin ongelma? Mitä siellä sairaalassa siis opetetaan? paljonko paino pudonnut ja missä ajassa? Onko vaikutusta muihin perheenjäseniin.

Miksi katsoivat ettei se häntä auta? Mikä siinä oli ratkaisevin syy?

Alkuperäinen kirjoittaja .....:
äiti on hakemassa leikkaukseen,on seuranassa viälä ei ole lupaa myönetty mutta on keltasta valoa näytetty.
Meillä miehellä (190 cm / 180 kg ) samoin. Mies haluaa vielä yrittää painonpudotusta ilman leikkausta. Lääkärin mukaan leikkauksesta olisi apua saavutetun painonpudotuksen pitämisessä, sillä mies on pudottanut aiemmin onnistuneesti painoa ja paino on tullut aina takaisin. Mies on nyt seurannassa ja mahdollista leikkausta katsotaan uudestaan kesän jälkeen.

Hei. minä olen ajatellut kun olen yrittänyt kaikella tavoin laihduttaa mutt se paino ei vaan putoa oli 168cm/129kg nainen.Haluiasin tuollaiseen leikkaukseen koska uskoisin sen auttavan.. Minkälaisia kokemuksia teillä on niistä?

Yhteistyössä