Laihdutuksesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jojo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jojo

Vieras
Mä en jaksa enkä kestä itseäni. En millään pääse laihdutuksen alkuun =( tuntuu että sokeri/rasva/alkoholi on huumetta jota joka päivä tarvitsen. Haluisin niiiiin kovasti olla taas se laiha minä, joka ennen olin, mutta en millään onnistu edes aloittamaan laihdutusta. Miksi?? tiedän kyllä miten pitäisi syödä ja liikkua mutta miksi en toimi sen mukaisesti =( vituttaa =(

proteiinia ja kasvirasvoja kasvisten kanssa, ja unosha suurimmaksi osaksi leipä, peruna ja pasta.

Moni sanoo, että sokerinhimo vähenee näin. mä oon lahtunutkin tällä, siis karppauksella, mutta myönnän että syömishimot iskee kyllä aika usein ja varsinkin iltaisin...

monet pitää huuhaana mut painin saman kanssa siis sokeriyms.pakko saada.mut sitten rupesin ottamaan näitä luontaistuote pillerejä missä kromia niin mulla ainakin se hillitsi juuri tuota makeanhimoa ja sit aineenvaihdunta parantu huomattavasti...

Alkuperäinen kirjoittaja ff:
monet pitää huuhaana mut painin saman kanssa siis sokeriyms.pakko saada.mut sitten rupesin ottamaan näitä luontaistuote pillerejä missä kromia niin mulla ainakin se hillitsi juuri tuota makeanhimoa ja sit aineenvaihdunta parantu huomattavasti...

Kerrotko merkin? Saiko niitä apteekista vai mistä?

Yhteistyössä