Laihdutuksesta, kertokaa....

  • Viestiketjun aloittaja Lissu
  • Ensimmäinen viesti
Lissu
Jos tulevana syksynä otan itseäni niskasta kiinni ja teen täydellisen elämäntaparemontin niin milloin jotain tuloksia alkaa näkyä?

Jos alan kiinnittämään huomiota syömisiini, liikun pari kertaa viikossa vähän kerrallaan ja haen mahdollisesti lääkäristä laihdutuslääkereseptin tämän kaiken tueksi.

Ja lähtötiedoista sen verran, että olen 29v ja minulla on pudotettavaa noin 100kg ja kuntoni on todella huono.
 
Jätä makeat arkisin ja hemmottele yhtenä päivänä,syö kanaa,pastaa,riisiä lihaa ja kasviksia,raejuustoa.Kun makeanhimo yllättää tai rasvan,laita rahkaa tai raejuustoa ja sekaan mehukeittoa tai ananasta.Tee kauniita annoksia,helmistä ja kasviksista.Älä syö , kun luet tai katsot tv:tä.Tällä pääset alkuun,niin minäkin pääsin.Aloita lyhyillä lenkeillä ja kävele reippaasti,omien voimavarojen puitteissa.Älä anna periksi,palkitse itsesi ja elämä on muutenkin antoisampaa,kun jaksaa tehdä ja löytää kaupasta vaatteita.Ota tukihenkilö.Tsemppiä,mutta miksi odottaa syksyyn????Kun voit tuolla painolla hyvin tiputtaa 10-15kg ennen syksyä,mieti sitä :hug:
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:
Jos tulevana syksynä otan itseäni niskasta kiinni ja teen täydellisen elämäntaparemontin niin milloin jotain tuloksia alkaa näkyä?

Jos alan kiinnittämään huomiota syömisiini, liikun pari kertaa viikossa vähän kerrallaan ja haen mahdollisesti lääkäristä laihdutuslääkereseptin tämän kaiken tueksi.

Ja lähtötiedoista sen verran, että olen 29v ja minulla on pudotettavaa noin 100kg ja kuntoni on todella huono.
Sanon ihan suoraan, että ei kauhean hyvät mahdollisuudet onnistua, kun et ole edes aloittamassa "ensi maanantaina" vaan ensi syksynä.
 

Yhteistyössä