Laihduttamisesta ja laihtumisesta!

Onko täällä muita jotka haaveilevat laihtuvansa ylipainosta alipainoiseksi? Oletko saavuttanut tavoitteesi? Missä ajassa?

Itse olen haaveillut painavani aina 35 kiloa ja matka kohti tavoitetta on alkanut.

En oksenna, paastoa tms. Olen kyllä entinen syömishäiriöinen, mutta nykyään laihdun syömällä terveellisesti. Painoindeksi toiveeni on 15½-18.

 
Mun bmi oli vuosikausia 18 ja vaikka nyt onkin laihdutettavaa, tuohon en tosiaankaan edes yritä palata (saatikka tuon alle!!).

Tuolla painolla urheilin vielä aktiivisesti, siksi paino oli ja pysyi alhaalla. Mutta ei sovi mulle ...oli liian vähän rasvaa kropassa, mistä aiheutuu vaikka mitä ongelmaa mm. menkkojen suhteen... :whistle: Enkä voi sanoa, että olin niinkään nätti, kun luut törrötti joka kantilta...

Mutta niin. Jokainen tietty tyylillään... Jos tiedät itsekin, että sulla on ollut syömishäiriötä, kantsisko sun kuitenkin jutella tästä asiasta vielä jonkun sellaisen kanssa, joka tuntee sut ja johon voit luottaa. :)
 
mulla indexi nyt 18 eli alipainoo näyttää.

ennen lähenteli indexi sitä normaalipainon ylärajaa.

alipainoon putoaminenhan tuottaa muita psyykkisiä vaikeuksia, enemmän kuin ylipainossa.mm. lihoamisen pelko.

syömisestä, ja syömisen valitsemisesta tulee stressiä.iho roikkuu joka ei näytä hyvältä.kokoajan takaraivossa on pelko että mitä jos syön tuon ja lihon taas. hiukset ohenee ja iho on harmaa ja taas aihetta stressiin.

stressi aiheuttaa taas sen, että ajattelee että mihinkään ei kelpaa.

onko se elämä, jonka aijot nyt valita?

joo olen tekopyhä, mutta pyydän! ajattele vähän, mitä kropaltasi ja itseltäsi henkilönä pyydät. tällä lailla ei voi nauttia elämästä. ei voi!
yritetäänhän hyväksyä itsemme sellaisena kun ollaan, viakka vaikealta tuntuisikin.
 
ap vieras
Eli siis olen ainoa täällä joka haluaa laihtua näin? Ei voi mitään.

Jos olisin kaivannut kamalasti varoituksia jne, olisin aloittanut viestini aivan eri sanoilla, joten sori vaan mutta kaikki menee ''toisesta korvasta sisään ja toisesta samantien ulos''. Luuletteko te oikeasti etten tiedä mitä vaivoja _liiallinen_ alipaino saa aikaan?? En ole tarkoittanut saada bmitäni liian alas. Monet hollywood tähdetkin ovat pienikokoisia mm. Courtney Cox: Bmi n. 16-17 ja elossa tuo mun tietääkseni on edelleen?

Mitä se keneltäkään on poissa jos tahdon olla taas laiha? Niin en hoikka, normaalipainoinen vaan laiha ja mieluummin jopa alle normaalipainon.

Niin ja en todellakaan ole provo, olen vain rehellinen.
 
jassoo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 21:46 ap vieras kirjoitti:
Eli siis olen ainoa täällä joka haluaa laihtua näin? Ei voi mitään.

Jos olisin kaivannut kamalasti varoituksia jne, olisin aloittanut viestini aivan eri sanoilla, joten sori vaan mutta kaikki menee ''toisesta korvasta sisään ja toisesta samantien ulos''. Luuletteko te oikeasti etten tiedä mitä vaivoja _liiallinen_ alipaino saa aikaan?? En ole tarkoittanut saada bmitäni liian alas. Monet hollywood tähdetkin ovat pienikokoisia mm. Courtney Cox: Bmi n. 16-17 ja elossa tuo mun tietääkseni on edelleen?

Mitä se keneltäkään on poissa jos tahdon olla taas laiha? Niin en hoikka, normaalipainoinen vaan laiha ja mieluummin jopa alle normaalipainon.

Niin ja en todellakaan ole provo, olen vain rehellinen.
:hug:
 
The titityy
En ikinä haluaisi alipainoiseksi, on rumaa kun naisella luut törröttää. :x
Haluaisin painaa 60-65kg ja olen 160 cm 'pitkä'.

Silloin kun joskus painoin tuon 60kg, niin jo paistoi solisluut jotenkin rumasti. On niin kroppakohtaista mikä näyttää hyvältä. Joku voisi sanoa että 60 kg:nakin olisin lihava.
 
ap vieras
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 22:19 The titityy kirjoitti:
En ikinä haluaisi alipainoiseksi, on rumaa kun naisella luut törröttää. :x
Haluaisin painaa 60-65kg ja olen 160 cm 'pitkä'.

Silloin kun joskus painoin tuon 60kg, niin jo paistoi solisluut jotenkin rumasti. On niin kroppakohtaista mikä näyttää hyvältä. Joku voisi sanoa että 60 kg:nakin olisin lihava.
Myönnät että on niin kroppakohtaista mikä näyttää hyvältä ja silti haukut laihoja naisia ja heidän kroppaansa? Mun kropanmallille ainakin sopii laihuus mainiosti. Olen suht siroluinen ja malliltani sellainen, että laihana näytän hyvältä. ]
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 17:48 ap vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 22:19 The titityy kirjoitti:
En ikinä haluaisi alipainoiseksi, on rumaa kun naisella luut törröttää. :x
Haluaisin painaa 60-65kg ja olen 160 cm 'pitkä'.

Silloin kun joskus painoin tuon 60kg, niin jo paistoi solisluut jotenkin rumasti. On niin kroppakohtaista mikä näyttää hyvältä. Joku voisi sanoa että 60 kg:nakin olisin lihava.
Myönnät että on niin kroppakohtaista mikä näyttää hyvältä ja silti haukut laihoja naisia ja heidän kroppaansa? Mun kropanmallille ainakin sopii laihuus mainiosti. Olen suht siroluinen ja malliltani sellainen, että laihana näytän hyvältä. ]
Älähän nyt jaksa provoilla. Jokainen tajuaa että 35 kiloinen ei ole laiha vaan luuranko. Eikä luurankomaisuus sovi kenenkään muun kroppamallille kun vuosia haudassa maanneelle.
 
ap vieras
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 17:53 lippu kirjoitti:
sitten vanhoina päivinä kadut, kun sun luut hajoilee ja silleen...anna mennä vaan.....
Miksi ne hajoaisi jos pidän huolen siitä, että saan riittävästi ravintoaineita? Pitäisikö mun siis olla lihava ettei luut murene? Kyllä terveellisellä ruokavaliolla pystyy laihduttamaan itsensä alle normipainon.
 
ap vieras
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 17:59 apassin kyynel kirjoitti:
Älähän nyt jaksa provoilla. Jokainen tajuaa että 35 kiloinen ei ole laiha vaan luuranko. Eikä luurankomaisuus sovi kenenkään muun kroppamallille kun vuosia haudassa maanneelle.
Eiköhän tuo riipu ihan ihmisen pituudesta? Jollekin 180 cm 35 kiloa olisi jo melko varma kuolema, mutta miten on jos ihminen onkin vaikka 150 plus tai miinus risat? :whistle:

Kertauksena: En ole provo, koittakaa vaan käsittää se asia. Olen rehellinen.
 
vieras minäkin
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 20:31 vieras kirjoitti:
Aika törkeetä väittää koko ajan tuntemattoman ihmisen viestiä provoksi, vaikka hän kuinka yrittää selittää ettei sitä ole.

Laihtumis asioihin mitenkään muuten kantaa ottamatta.
*komps*
 

Yhteistyössä