Laihduttaminen ku on niin kivaa, itte ei tartte enää laihduttaa ja vähän harmittaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kun alkuun pääsee niin luulen et kaikki tykkää :)
Pahin se kai on se alkuun pääseminen.

Mäkin oon vaan venyttänyt ja venyttänyt laihduttamista, kun se on niin kivaa. Kaipa vähän isompi painokin ois ollut ihan hyvä. Mä voisin ottaa tähän vaikka 10kg lisää, että saan taas laihduttaa sen pois :D no, ehken nyt kuitenkaan... :D

Mut tajusit siis pointtini, hyvä et edes joku :)

[QUOTE="vieras";28683019]No laihtuuhan sitä kuka vaan kun vetää pelkkää maitorahkaa ja jotain light-tiivistemehua..[/QUOTE]

juu tälleenhän mä oonkin tehnyt :headwall:

höh. Mulla ei meinaa into riittää. :/ tahtoa on laihtua, mut jaksaminen kortilla. Tää viikko menny taas syömisten kanssa hyvin, kiloklubin oppeja noudatan. Vuoden vaihteessa alotin ja silloin lähtötilanne oli 164/68 ja parhaillaan paino oli 61kg. Sitten tuli muutto, uudet työt ja hirvee väsymys. Nyt vaaka näyttää 62.5kg-63kg. :/ tällä viikolla pakkoliikuntaa (töiden lisäksi) tunti/päivä kun haen lapset kävellen hoidosta. oon haaveillut salikortista, niin voisin heti töiden jälkeen käydä salilla, kotiin asti jos pääsen, niin en varmasti jaksa enää lähteä mihinkään urheilemaan.. tavoitteena on 55kg joten työtä riittää vielä. Jos sitten ensi kesänä tavoitteessa. :)

Joo, muistan aikoinaan sen fiiliksen, kun nautti siitä että ei syöminen enää hallinnut ja paino tippu. Esim. kahvipöydässä kun muut mätti herkkuja ja ite nautti siitä ettei ollut mikään pakko syödä niitä.
Lopulta en enää ees kiinnittänyt siihen mitään huomiota ja sit alkoi tutut kommentoimaan, että ootpa laihtunut yms.

Joo, muistan aikoinaan sen fiiliksen, kun nautti siitä että ei syöminen enää hallinnut ja paino tippu. Esim. kahvipöydässä kun muut mätti herkkuja ja ite nautti siitä ettei ollut mikään pakko syödä niitä.
Lopulta en enää ees kiinnittänyt siihen mitään huomiota ja sit alkoi tutut kommentoimaan, että ootpa laihtunut yms.
Se on kieltämättä hieno tunne kun on vihdoinkin oppinut nauttimaan näläntunteesta :)

No mä nautin edelleen siitä, ettei syöminen hallitse. Haluaisin vain sen tunteen kun huomaa, että paino tippuu. No, kohta alkaa miehellä tippumaan :)
Saa nyt nähdä et kauanko jaksaa mun ruokavaliolla, täytyy varmaan vähän muokata sitä, ettei se heti kyllästy ja lopahda into samantien.

Yhteistyössä