Laihduttaminen ku on niin kivaa, itte ei tartte enää laihduttaa ja vähän harmittaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kfkfkf

Vieras
et tähänkö se nyt sit loppu ni nyt mies alkaa laihduttamaan, mä saan alkaa sitä laihduttamaan :D

Se painaa yli 110kg ja 90kg on tavoitteena näin alkuun :)

melkeen on 190cm pituuttakin kyllä että....

Se alkoi syömään mun kanssa jo samaa ruokaa, vähähiilarista. Ei kuitenkaan karppisapuskaa

Vähänkö siistiä :D Se on oikeesti niin kivaa hommaa kun näkee et läski lähtee.
Mä päätän et mitä se syö, kuinka paljon se syö ja milloin se syö. hihihi

Mua ei kauheesti kiinnosta jonkun harmaan mielipide et olenko ärsyttävä vai en. Ehkä joku kuitenkin tajuaa pointtini.

Tuntuihan se kiinnostavan kun piti siitäkin asiasta oma ketju perustaa. Pitäiskö sun perustaa oma blogi? Blogeissa on tapana kertoa kaikkia tällaisia asioita itsestään. Keskustelupalstoilla on tarkoitus keskustella muiden ihmisten kanssa kaikenlaisista asioista, ei kertoa kaikkea omasta elämästään. Tekeekö kukaan muu tänne yhtä paljon tällaisia aloituksia kuin sinä?

[QUOTE="vieras";28682823]Tuntuihan se kiinnostavan kun piti siitäkin asiasta oma ketju perustaa. Pitäiskö sun perustaa oma blogi? Blogeissa on tapana kertoa kaikkia tällaisia asioita itsestään. Keskustelupalstoilla on tarkoitus keskustella muiden ihmisten kanssa kaikenlaisista asioista, ei kertoa kaikkea omasta elämästään. Tekeekö kukaan muu tänne yhtä paljon tällaisia aloituksia kuin sinä?[/QUOTE]

Ei kuule paljon kiinnosta :D mä teen ihan just semmosia mitä haluan :)
Miks luet jos ei kiinnosta? Tuossa se otsikon alapuolella lukee et kuka sen on aloittanut :whistle:

Ei kellekkään muille laihduttaneille oo tullu sellaista oloa et nytkö tää jo loppuu?
Mua vähän kyl harmittaa, etten voi enää laihduttaa :(
Ehkä mä nyt raskaana lihoan ja pääsen sit taas synnytyksen jälkeen laihduttelemaan taas :D

[QUOTE="vieras";28682862]Jos olisit laittanut tämän otsikoksi, olisit todennäköisesti saanut paljon enemmän vastauksia kuin nyt kun taas kerran puhut vain itsestäsi.[/QUOTE]

No onks sil jotain väliä? Mä voin puhua kenestä haluan :) Vaikka itsestäni

kfkfkkf.paskanjauhanta.blogspot.com

Oikeasti, perusta blogi ja kerjää siellä huomiota. Kaikenlaista paskaa täältä palstalta toki saa päivittäin lukea mutta sinä kippaat sitä höyryävää sontaa tänne joka päivä rekkakuormallisen.

No onks sil jotain väliä? Mä voin puhua kenestä haluan :) Vaikka itsestäni

On väliä, jos haluat keskustelua aikaan. Ja todennäköisesti se on sun tavoite kun olet kuitenkin keskustelupalstalla. Toki voit puhua vain itsestäsi, mutta tuossakin jo kyselit eikö muut ole tunteneet samoin. Todennäköisesti saisit tuohon kysymykseen enemmän vastauksia, jos laittaisit sen otsikoksi. Nyt ihmiset lukevat otsikon tai ensimmäisen viestisi ja eivät vastaa mitään, koska huomaavat että ei heillä ole mitään sanottavaa asiaan, koska puhut vain itsestäsi. Ei tähänkään ketjuun ole kukaan muu vastannut kuin minä.

Alkuperäinen kirjoittaja riittää jo;28682875:
kfkfkkf.paskanjauhanta.blogspot.com

Oikeasti, perusta blogi ja kerjää siellä huomiota. Kaikenlaista paskaa täältä palstalta toki saa päivittäin lukea mutta sinä kippaat sitä höyryävää sontaa tänne joka päivä rekkakuormallisen.

Ei vois vähempää kiinnostaa....:stick:

ÄLÄ LUE jos ei kiinnosta, aika helppoa... Pakkoko sunkin on avata mun ketjut?

Mennään ensin ihan ohi sen alkuperäisen keskustelun, mutta mistä syystä nämä jotkut vastaajat nyt ärsyyntyivät? En tajua. Minusta tuossa aloituksessa ei ollut mitään ärsyttävää.

Laihduttaminen, tai paremminkin niiden tulosten saavuttaminen oli kivaa :) Hienoa, että miehesikin haluaa vähän pudottaa painoa. Onnea hänelle!

Mennään ensin ihan ohi sen alkuperäisen keskustelun, mutta mistä syystä nämä jotkut vastaajat nyt ärsyyntyivät? En tajua. Minusta tuossa aloituksessa ei ollut mitään ärsyttävää.

Laihduttaminen, tai paremminkin niiden tulosten saavuttaminen oli kivaa :) Hienoa, että miehesikin haluaa vähän pudottaa painoa. Onnea hänelle!

Mä oon yrittänyt sitä saada mukaan mun projektiin pitkään.
Nyt on kivaa kun voi tää laihduttaminen jatkua, ei omassa kropassa, mut kuitenkin :)
Oon intsinä siitä et mies laihduttaa, mut myös siitä et tämä juttu saa jatkua :)
Vähän pitää muokata ruokavaliota molemmille sopivaksi, niin että lapsetkin voivat syödä sitä :)

Mun vanhoista ketjuista varmaan löytyy jotain esimerkkejä :)
Runsaasti proteiinia, vähemmän hiilareita. Pastat, jauhot, riisit, perunat yms pois ja tilalle vain kasviksia.

Mua ei ainakaan ärsyttäny kun lähinnä vaan innosti ja motivoi omassa tulevassa painonpudotusprojektissa, kun joku uskaltaa kateellisten kommenteista huolimatta tykätä laihdutuksesta. Mäkin "tykkään". Kunhan tän vauvan saan ulkoistettua ja imetettyä, tiedän, et tuleva n. 10kg laihtuminen tulee aiheuttamaan paljon mielihyvää ja iloa! Ikävää, jos ja kun moni ei asiaa niin koe, mutta ei se musta tarkoita, et muut ei sais iloita siitä,että tykkää laihduttamisesta.

Yhteistyössä