Laihduttajia jyväskylästä?

Tosi nätit nuo sun kynnet! :) Tuo on joskus vaan niin kivaa kokeilla laittaa itellensä kaikkea nättiä!

Älä välitä, jos et oo laihtunut...en mäkään ole, vaan päin vastoin, puolikiloa tullut lisää!:ashamed: Nyt täytyy kyllä munkin skarpata, nyt herkut pois, viime viikolla tuli liian usein syötyä turhia kaloreita. Vähän paha olla, kun tuntee et ei olo ole kevyt. Siispä tänään vaan terveellistä ruokaa, ja lenkille taas!

Vähän jännittää, kohta jätetään ehkäsy pois...vaikka pelkään kyllä että mitähän siitä tulee, kun mulla tuota painoa on niin paljon :( .... toivon vaan että ei ois paino este vauvan saannille...mut eihän sitä nyt etukäteen kannata alkaa pelkäämään, mut mietityttää kuitenkin... :|
 
mikä sulla on ehkäsynä ollu? e-pillerit jos on ni kierto saattaa olla kauan aikaa sekasin.. ja mullaki paino vaikuttaa varmaa.. kohta on heinäkuu menny ja pistämiset alkaa.. hui :/ mut mitäpä sitä ei oikeesti tekis.. varmaan syön teroja tähän kiertoon ettei menkat tuu miten sattuu niinku nyt tuli.. ois älyn kivaa ku oltaiski samoihin aikoihi raskaana :D
 
Tuosta mun yhen kaverin kaan ollaan kans just puhuttu, kun nekin alkaa kohta yrittämään, että oispa kivaa jos oltas yhtäaikaa raskaana!Toivottavasti vaan nyt sulla, mulla ja sillä mun kaverilla tärppäis, ja pian! :D Sit vois pitää mamma-meetingiä jossain kahvilassa, masut pulleena oltas! :D
Mulla oli e-pillerit, lopetin ne viime joulukuussa just tätä yritystä aatellen riittävän ajoissa. Mut ei oo kierto vieläkään tasaantunut, lääkärin kans juttelin asiasta, ja se sano, et niitä teroluteja käytetään sit jos ne menkat ei ala tasaantumaan. Varmaan nyt elokuussa soitan sille uudelleen.
 
niin just.. mulla vaan on sellanen tunne et sä ja sun kaveri saatte viel sen vauvan ennenku mä ees tuun raskaaks :( mä en jaksais tehä mitää.. pitäs laittaa pyykit kuivuu, tiskata, tehä sellanen rautaverkko-ovi makkarin oviaukkoon et sitä vois joskus pitää auki ettei elukka pääse sinne..
 
Kyllä minä uskon että sinä aivan varmasti tulet vielä raskaaksi!Pidän sulle kovasti peukkuja, ja jos sulla alkaa ne pistoshoidot kohta, niin jospa ne sitten auttaisi!! :hug:

Mulla on nyt virtaa tehä kaikkea, hääaskarteluja pitäs tässä jatkaa...Ymmärrän kyllä sua jos tuntuu ettei jaksais tehä mitään, tuttu tunne, mullakin saattaa olla aina sillon tällön olo ettei mitään jaksa tehä.
 
on tosi vetämätön ja väsy olo.. mentävä illal suht aikasi nukkuu et jaksaa aamulla herätä et kerkee niille treffeille :D mut nyt on nostettava persaus ylös sohvalta ja mentävä tekee hommat loppuu.. kaikkea oon alottanu ja kaikki on kesken :ashamed: :LOL:
 
meillä on häät 19 päivä. Just sain tienvarsikyltit maalattua, ja auton koristeet tehtyä. Nättiä tuli! Oon ihan tyytyväinen aikaansaannoksiini. Nyt sit kyllä lähen lenkille, koko päivän ollu sisällä niin kaipaa vähän raitista ilmaa.
Ootko sä ammatiltasi mikä, kun avustajan hommia teet? Mulla on kasvatus-ja opetustyön opintoja takana. Aiemmin soitin 15vuotta klassista pianoa, mut se sit jäi.
 
mä oon perhepäivähoitaja, eli siihen koulutukseen kuuluu paljon kaikkea lyhyeen aikaan.. sain kuitenkin tänää tehtyy kaikki mitä piti.. meinas migreeni iskee vaan päivällä mut onneks meni ohi.. nyt pitäs mennä suihkuun..
 
Missä oot kouluttautunut perhepäivähoitajaks? Sillä kyselen, kun mä olen tuolla kristilliselläopistolla ite opiskellut,ja siellä ainakin järjestetään perhepäivähoitajankoulutusta....
Migreeni on inhottavaa, mullakin vaivaa sillon tällön. oottelen täs aitiä ja anoppia, tulevat mun kaas palaveeraamaan häistä ja tekeen paikkakortteja valmiiksi. kiva saada apua askarteluihin, ja seuraakin kaipaa. Mulla on onneksi niin ihana anoppi! =) Tosi hyvissä väleissä olen anopin kanssa, mistä oon tosi onnellinen, kun niin paljon kavereiden kaa jutellut siitä miten he eivät tule anoppinsa/appensa kanssa toimeen.

Eilen kävin reippaalla sauvakävelylenkillä, ja voi vitsit että oli ihanaa! Oikein oli virtaa lihaksissa. Kyllä se kolmenpäivän lepo teki tosi hyvää, ois jaksanut vaikka kuinka kauan mennä. Ainoo rasite oli kun puolessa välissä lenkkiä iski kauhean vessahätä, siinä sit vaan koitti kestää lenkin loppuun, ettei tulis pissit housuun :LOL: :kieh:
vaaka sen sijaan on armoton...nyt kokonaisuudessaan +900g lisää :( mutta voipi olla nesteitäkin, mulle tuollainen painon heittely on aina tavanomaista.

Mitäs sun päivän suunnitelmiin? :)
 
Miten meni treffit? Täällä ollut kiirus päivä, ja kauhean väsyttävä myös! Nyt illasta ei olla jaksettu tehä mitään... Noh, tuossa ollaan kohta menossa saunaan, on niin mahtavaa kun on oma sauna, mukava mennä löylyihin raskaan päivän jälkeen =)
Mihis muuten Aurinkoinen81 on hävinnyt?
 
oli aivan ihanaa nähdä se tyttö.. se juoksi halaamaan heti kun näki eikä meinannu irti päästää.. kovasti nauratti sitä koko ajan.. sit lopussa se anto ihania suklaapusuja mulle, ensin oli syöny jätskin :LOL: tosi ihanaa.. nähdään varmaan uudestaan.. mioetin muuten kans jo eilenkin et mihin aurinkoinen on hävinny.. mulla on aamuisin pää kipeä.. piti tänäänkin herätä aikasemmin mut kun oli pää kipeä ni nukuin.. ja se on vieläkin :( aamukahvin keittoon..
 
Voi miten hienosti sä oot laihtunut!!!Onnea! Mä oon ihan kade! Mulla ei tahdo pudota mihinkään...paitsi tänä aamuna kun vaa´alla kävin, oli paino rysäyttänyt alaspäin 1,6kiloa...varmaan nesteitä mut kuitenkin...vaikka en kyllä vielä mitään hehkuta, kun mulla aika tyypillistä muutaman kilon heittely painossa, ja loppujenlopuks se vaan junnaa samassa. Mut antaahan tuo voimaa jaksaa taas yrittää! =) Nyt vaan taitaa lenkkeilyt tältä päivältä jäädä, mulla alko eilen illalla kauhea kurkkukipu, ja se vaan yltyi yöllä :/ tosi inhottava oli nukkua. Mun pitäs lähteä käymään keskustassa, mut nyt taidan mennä tällä kertaa bussilla, vaikka yleensä kävelen, ja en millään tahtois bussilla mennä, mut nyt varmaan on pakko...ja pakko on asioita kuitenkin mennä hoitaan. Täytyy vaan koittaa hoitaa kurkkukipu pois ja ettei mee pahemmaks, ettei sit häissä ole ihan puolikuolleena :|
 
niinpä.. mut onneks tein häihin viel pari viikkoo, ei ihan mut kuitenki.. kyl se varmaan siinä ajassa menee ohi.. en usko kyl ite millää et noin oon voinu laihtua.. vaik housuist ja hemeist huomaa mut muuten en oikein huomaa eroo.. mulla vaan ei meinaa mennä pääkipu ohi.. tosi inhottavaa.. katoin aarreplaneetan, keräilen disneyn klassikoita.. ne on ihania :D :ashamed:
 
Onkohan tuo sun pääkipu jonkilaista migreeniä?tai voihan se olla jotain flunssaakin? Kyllä on varmaan ihanaa kun on laihtunu!! Kylhän sä tuosta sen ainakin huomaat kun vaatteet on väljiä!? =)
Mä oon vaan koittanut juoda kuumaa, auttaa kurkkukipuun, mut sit tulee muuten hiostava olo, inhottavaa. Tuntuu et ei mitään vaan jaksais tehä, tekis mieli vaan vajota sängyn pohjalle :/
 
migreeniä.. ihan todettu mulla.. on kunnon lääkkeetkin mut niitä otan vaan viimeisenä keinona kun 3 tablettia maksaa ihan pirusti.. pitkään aikaan oo hennonu ostaa niit mut viime apteekkikäynnillä ostin.. mein pitäs kyl tavata ja ruveta sit käymää yhes lenkillä vaik päivisin tai jotain.. siel salilla 3xviikko ainaki.. mua tympii ku en saa itteeni liikkeelle yksin.. ei millään huvita.. ukko ei tykkää kävelystä.. tiedä mitä sen kans keksis.. hmm.. menis nyt pääkipu pois et jotain sais tehtyäkin.. mä muuten meen ens viikol ottaa ne rakennekynnet :D
 
niin joo muuten mulla on sellasia yrttitippoja mitä laitetaan joko sokeripalaan ja imeskellään tai teehen ja juodaan.. mulla ainakin on auttanu hyvin flunssaan ja kurkkukipuun.. niitä saa apteekista ja luontaistuotekaupasta..
 
Mistä meet ottaan rakennekynnet? Mäkin meen ensviikolla laitattaan kynnet! :D
Voitas kyllä nähä, ihan hauska ois päästä jutskaan kasvotusten :D ja se salilla käynti ois hyvä juttu, jos vaan löytyy tarpeeksi edullista.Ja tuo lenkkeily ois kyllä täysin ilmaista.... Mut nähdäänkö vaikka ekaksi ihan kaupungilla, mennään vaikka kahville? Ois helpompi tutustua siinä ekaksi vähän. Mä en nyt sit tiedä et kerkeekö tässä ennen häitä näkemään, ensiviikko on mulla aika kiirus, kun sit la on häät, mut voihan sitä päivä kerrallaan kattoa,jos vaikka ehtis näkeen...Mut me tullaan sieltä häämatkalta pois eka päivä elokuuta, joten sit siinä seuraavalla viikolla ehtis kyllä tapaamaan? =)
 
oi ihanan pitkä häämatka teillä? minne te meette? vai tiedätkö etukäteen? mä meen ottaa Kristalle eli kauneushoitola Christal.. meinasin kirjottaa kauheushoitola :LOL: täytyis ruveta tutkii niit kuntosaleja.. kyl jostain löytyy halpa.. esim jos kuukausikortin ostaa aina ni luulis ihan suht halpa löytyvän.. elokuusta sellanen kunnon kohotus urakka aloitettavaksi :) sulla varmaan on ens viikko kiireinen ja jännä viikko :heart:
 

Yhteistyössä