kyllä multa kans puhetta irtoo, riippuu aina tietty päivästä, joskus jos on väsynyt, niin on sitten vähemmän puhelias olo. Mutta kahvittelu kuulostais kivalta! Pitää kattoo vaikka juhannuksen jälkeen, että jos vaikka kaupungilla näkis?!
Tuo crossailu kuulostaa hyvältä! Se onkin tosi tehokasta! Ja sillonhan tosiaan kannatta tehä kun intoa ja energiaa on!
Mulla on kans crossari, mutta nyt ei oo pitkään aikaan tullut sillä mitään tehtyä, alkuinnostuksen jälkeen. Vaikka se ois kyllä niin hyvä laite, kunto kohoaa sillä tosi hyvin. Mä vaan lähen aina mieluummin ulos, jotenkin mun tarttee päästä ulkoilmaan. Oon nykysin tosi innostunut sauvakävelystä, se on paljon tehokkaampaa kuin pelkkä kävely. Ennen en suostunut sauvoja lenkille ottaan mukaan, mut nyt kun pari kolme kuukautta sitten niitä kokeilin, niin oon ollu aivan ihastunu enkä pois vaihtais!
Mulla on paino jumittanut tässä suurinpiirtein samoissa lukemissa jo puol vuotta, mutta nyt huhtikuun alusta mulla on noin kolme neljä kiloa lähteny. En tiiä sit onko vaikutusta, mut mulla just sillon todettiin kilpirauhasen vajatoiminta, ja alotettiin tyroksiini lääkitys, ja sen jälkeen paino tosiaan vähän laskenut. Toisaalta ihmettelen, ettei se ole noussut, kun en ole oikeastaan yhtään jaksanut yrittää ns laihduttaa, ja hyviä on tullut syötyä liikaakin, mut ehkä kokonaisuus on sitten pysynyt hyvänä, kun ei kerta ole noussut.