Laihduttajat

terapian tarpeessa

Aktiivinen jäsen
22.02.2008
3 243
0
36
Paljon puhuttu aihe ja ehkä jo loppuunkulunut, mutta kysyisin teiltä laihduttajilta, että millä tavoin laihdutatte?

Onko käytössä pillerit,jauheet,juomat,paasto vai normaali syöminen,mutta pienemmät annokset,liikunta vai mikä?

Lasketteko kalorit ja sun muut proteiinit,hiilarit ruuistanne vai noin suunnilleen arvioitte syömänne ruuan kalorit?

Paljon harrastatte viikossa liikuntaa ja minkälaista?

Kuinka kauan olette laihduttaneet ja paljon olette saaneet kiloja pois ja millätavoin?

Kaikki vastailemaan asiasta kiinnostuneet.

Vähä ja hyvähiilarinen dieetti. 5kg ja sen jälkeen on ollut parit raskaudet ja syön ihan normaalisti, pittäis taas viittiä. En kaloreita laskenut vaan hiilareita.

Syön normaalisti - tosin herkkuja vain yhtenä päivänä viikossa, silloinkin kohtuudella. En varsinaisesti laske kaloreita, mutta alitajuntaan on mennyt 1500 kcal päivärytmi, joten sitä seurailen ns. laiskasti. Muita laskuoperaatioita en harrasta. Liikuntaa olen lisännyt, käyn (sauva)kävelyllä 3 kertaa viikossa. Lisäksi jumppaan kotona säännöllisen epäsäännöllisesti ja pyrin myös hyötyliikkumaan mm. pojan kanssa mahdollisimman paljon.

Olen laitunut heinäkuun alusta yhteensä kymmenisen kiloa, edessä on vielä pari-kolmekymmentä kiloa. Etenen pienin välitavoittein - alkuperäisenä suunnitelmana oli, että jouluna paino alkaisi kasilla :).

Mä olen tän vuoden karpannut, laitoinkin taas tänään johonkin ketjuun ennen jälkeen kuvia, maltillisella tahdilla on pudonnut noin 20kg, uskoisin että olen jäljellä olevista läskeistäni huolimatta ns tiukassa kunnossa.
Laihduttaminen on ollut oikeasti naurettavan helppoa, ja olen nykyään himoliikkuja :xmas:

mulla ongelmana jatkuva puputus ja jääkaapilla käynti sekä kaupasta pitää aina ostaa herkkuja, mitkä syön heti. esim. sipsejä, herkullisia makkaroita, jäätelöä, karkkia....
Nyt päätin jos maanantaista perjantaihin pysyn "ruodussa" haetaan koko perheelle perjantai illalla ABC:ltä hampurilaiset tms. Toka päivä jo ja YES hyvin menee....

Mulla rupes paino tippuun kivasti, kun äijästä erosin :whistle: Välttämättä en enää tee joka päivä ruokaa (lapselle tietty teen), ja iltasyömiset on loppunu oikeastaan kokonaan. Ja enää ei tuu syötyä just koskaan pizzaa ja kebabia, kun en viiti lähtee hakeen.

mä aloitin karppauksen muistaakseni huhtikuussa ja painoa tippunut nyt 10kg.älyttömän helppoa kun saa syödä mistä tykkää,ei nälkää ja silti pidän yhen karkkipvän vkossa.liikuntaa en ole lisännyt yhtään.

Tyydyin vahnaan menetelmään -syön vähemmän ja liikun enemmän. =) Pyrin tekemään tunnin tai parin kävely- ja juoksulenkin joka päivä. Aiemmin olen lenkkeilyttänyt koiria metsässä, mopon kanssa tai hevosen selästä. Eli olen valinut itselleni helpoimman tavan liikkua. :ashamed: Tänään jopa kysyin mieheltäni että ottaisiko hän minut mukaan salille joku kerta... :whistle:

Yhteistyössä