Laihduttajat tai siitä tietävät!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
Tässä syömiseni muutaman pv:n osalta.

Lauantai
1 ruispala, oivariinia, kalkkunaleikettä ja kurkkua
kahvia

subi: grillattu kananrinta, täysjyväleivällä
kahvia

salaattia
2 kalkkuna nakkia

Sunnuntai

1 ruispala, oivariinia, kalkkunaleikettä ja kurkkua
kahvia

Lihaperunasose laatikkoa 2dl

2 Ruispalaa,oivariinia, kalkkunaleikettä ja kurkkua
Hedelmäpommi jugurtti

Kahvia juon vähän joka välissä.

Tänään en ole vielä syönyt mitään, mutta juonut 3 kuppia kahvia ja käynyt tunnin lenkin.

Osaako joku laskea noi kalorit ja miltä näyttää laihtumisen osalta, onko mahkuja saada paino putoamaan tai mitä muuttaisit?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mielestäni syöt liian vähän.

Niin minustakin äkkiseltään näyttää. Oletko kokeillut Kiloklubia, se on ilmainen palvelu joka laskee sinulle suosituskalorit ja sitten sinne voi laittaa syömänsä ruuat, joista ohjelma laskee kalorit. Ohjelma seuraa myös kasvisten ja kuidun saantia sekä energian jakautumista protskut/hiilarit/rasvat sekä voit käyttää myös liikuntapäiväkirjaa siellä. Itse olen täysin hurahtanut siihen, suosittelen...

Jos laihtua haluat, syöt vähintään 5 pientä ateriaa päivässä ja käytät kokojyväviljaa yms. tuolla tavalla ei laihdu, menee vain säästöliekille ja se mikä painossa lähtee, on valitettavasti lihasta, kroppa ei anna rasvoja pois kun on nälänhätä.

Alkuperäinen kirjoittaja Loorus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mielestäni syöt liian vähän.

Niin minustakin äkkiseltään näyttää. Oletko kokeillut Kiloklubia, se on ilmainen palvelu joka laskee sinulle suosituskalorit ja sitten sinne voi laittaa syömänsä ruuat, joista ohjelma laskee kalorit. Ohjelma seuraa myös kasvisten ja kuidun saantia sekä energian jakautumista protskut/hiilarit/rasvat sekä voit käyttää myös liikuntapäiväkirjaa siellä. Itse olen täysin hurahtanut siihen, suosittelen...

Kiitos! Kävin rekisteröitymässä:-D

^Kiva juttu! Juuri huvikseni laitoin nuo sinunkin ruokasi sinne ja sain tulokseksi että olisit noina päivinä saanut alle 700kcal/päivä. Se on tosi vähän! Kiloklubi sanoo ettei saisi mennä alle 1500kcal ettei kroppa mene säästöliekille. Kasvisten ja kuidun määrää joudut kyllä lisäämään rutkasti jos KK:n suositusten mukaan syöt, mutta onneksi se KK auttaa löytämään oikeat valinnat. Tsemppiä :hug:

Syöt aivan liian vähän! Syö useammin pieniä aterioita, jotta nälkä ei pääse yllättämään. Tuolla menolla kroppasi väsyy, sinulle tulee kylmä, tulet kipeeksi yms. Katso ohjeita kiloklubista, vai mikä se nyt oli. Jos jatkat samaa rataa, tulet sortumaan monen monta kertaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Loorus:
^Kiva juttu! Juuri huvikseni laitoin nuo sinunkin ruokasi sinne ja sain tulokseksi että olisit noina päivinä saanut alle 700kcal/päivä. Se on tosi vähän! Kiloklubi sanoo ettei saisi mennä alle 1500kcal ettei kroppa mene säästöliekille. Kasvisten ja kuidun määrää joudut kyllä lisäämään rutkasti jos KK:n suositusten mukaan syöt, mutta onneksi se KK auttaa löytämään oikeat valinnat. Tsemppiä :hug:

Mistähän syystä kun laiton motoksi että "pessimisti ei pety" niin mulla lukee siellä ylhäällä että
"Tervetuloa ****! Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään.!"
Mistä tuo teksti sinne tuli? :-D

Yhteistyössä