Kauan niitä voi vetää? Paljo ne lupaa laihtumista?Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:16kg olis tarkotus saada pois, kokeilen nutriletilla saada alkupotkun, eka päivä menossa ja ihan kauhee nälkä..
kaksi viikkoo voi vetää ilman lääkärin valvontaa mutta kyllä se viikkokin alkaa oleen jo siinä ja siinä, muutamasta kilosta viiteen kiloon tipahti viimeksi viikossa. tulee takas jos jatkaa samalla kaavalla kuin ennen..Alkuperäinen kirjoittaja hei:Kauan niitä voi vetää? Paljo ne lupaa laihtumista?Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:16kg olis tarkotus saada pois, kokeilen nutriletilla saada alkupotkun, eka päivä menossa ja ihan kauhee nälkä..
No joo, sen nyt setään tajusin Mut jos sais vähän pois ni olis motivaatioo jatkaa. Paitsi et oon ylivihanen nälkäisenä, eli ei taida sopii mulle.Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:kaksi viikkoo voi vetää ilman lääkärin valvontaa mutta kyllä se viikkokin alkaa oleen jo siinä ja siinä, muutamasta kilosta viiteen kiloon tipahti viimeksi viikossa. tulee takas jos jatkaa samalla kaavalla kuin ennen..Alkuperäinen kirjoittaja hei:Kauan niitä voi vetää? Paljo ne lupaa laihtumista?Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:16kg olis tarkotus saada pois, kokeilen nutriletilla saada alkupotkun, eka päivä menossa ja ihan kauhee nälkä..
aamulla otin sellasen pirtelön ja kohta meen tekeen toisen, viis pitäs päivässä vetää..Alkuperäinen kirjoittaja hei:No joo, sen nyt setään tajusin Mut jos sais vähän pois ni olis motivaatioo jatkaa. Paitsi et oon ylivihanen nälkäisenä, eli ei taida sopii mulle.Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:kaksi viikkoo voi vetää ilman lääkärin valvontaa mutta kyllä se viikkokin alkaa oleen jo siinä ja siinä, muutamasta kilosta viiteen kiloon tipahti viimeksi viikossa. tulee takas jos jatkaa samalla kaavalla kuin ennen..Alkuperäinen kirjoittaja hei:Kauan niitä voi vetää? Paljo ne lupaa laihtumista?Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:16kg olis tarkotus saada pois, kokeilen nutriletilla saada alkupotkun, eka päivä menossa ja ihan kauhee nälkä..
Ai siinä saa kuitenki porkkanaa vetää. Mä ajattelin, ettei saa mitään, mutta jos saaki kasviksia niin eihän siinä ehi nälkä tulla Taidanpa koklataAlkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:aamulla otin sellasen pirtelön ja kohta meen tekeen toisen, viis pitäs päivässä vetää..Alkuperäinen kirjoittaja hei:No joo, sen nyt setään tajusin Mut jos sais vähän pois ni olis motivaatioo jatkaa. Paitsi et oon ylivihanen nälkäisenä, eli ei taida sopii mulle.Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:kaksi viikkoo voi vetää ilman lääkärin valvontaa mutta kyllä se viikkokin alkaa oleen jo siinä ja siinä, muutamasta kilosta viiteen kiloon tipahti viimeksi viikossa. tulee takas jos jatkaa samalla kaavalla kuin ennen..Alkuperäinen kirjoittaja hei:Kauan niitä voi vetää? Paljo ne lupaa laihtumista?Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:16kg olis tarkotus saada pois, kokeilen nutriletilla saada alkupotkun, eka päivä menossa ja ihan kauhee nälkä..
kasviksia saa syödä napansa täyteen, porkkanat vie sen ruoskuttamistarpeen ¨
ja ekat kaks päivää on aika hankalia, sitten alkaa helpottamaan. ja tota voi tehä silleenkin että korvaa osan päivän sapuskoista noilla pirtelöillä tai vastaavilla.