Laihduttajat:kuinka monta kiloa on tavoitteena laihduttaa?

Mulla painoa nyt 66-67 kiloa (pituutta 162cm..) ja tavoitepaino olisi näin alkuun 60kg, ihanne olisi, jos painaisin loppujen lopuksi n.56-58kg =). Paino kun ei tietenkään kerro kaikkea niin tavoitteena on ilman muuta myös kiinteytyä, etenkin vatsan kohdalta.

hei
Nyt olis tavoitteena vielä 5kg. Lihoin raskausaikana ihan sairaasti ja ne kilot lähtikin. Nyt sit niitä muuten vaan ylimääräisiä pitäis saada pois. Oon salilla alkanu käymään ja lenkkeilen ja syömisiä tarkkailen. Tosin toi salilla käynti ei ehkä kiloja vie, mut saanpa lihaksia löysän tilalle. Nyt mitat 158/62

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:
16kg olis tarkotus saada pois, kokeilen nutriletilla saada alkupotkun, eka päivä menossa ja ihan kauhee nälkä..
Kauan niitä voi vetää? Paljo ne lupaa laihtumista?
kaksi viikkoo voi vetää ilman lääkärin valvontaa mutta kyllä se viikkokin alkaa oleen jo siinä ja siinä, muutamasta kilosta viiteen kiloon tipahti viimeksi viikossa. tulee takas jos jatkaa samalla kaavalla kuin ennen..

hei
16kg olis tarkotus saada pois, kokeilen nutriletilla saada alkupotkun, eka päivä menossa ja ihan kauhee nälkä..
kaksi viikkoo voi vetää ilman lääkärin valvontaa mutta kyllä se viikkokin alkaa oleen jo siinä ja siinä, muutamasta kilosta viiteen kiloon tipahti viimeksi viikossa. tulee takas jos jatkaa samalla kaavalla kuin ennen..
No joo, sen nyt setään tajusin :D Mut jos sais vähän pois ni olis motivaatioo jatkaa. Paitsi et oon ylivihanen nälkäisenä, eli ei taida sopii mulle.

No joo, sen nyt setään tajusin :D Mut jos sais vähän pois ni olis motivaatioo jatkaa. Paitsi et oon ylivihanen nälkäisenä, eli ei taida sopii mulle.
aamulla otin sellasen pirtelön ja kohta meen tekeen toisen, viis pitäs päivässä vetää..
kasviksia saa syödä napansa täyteen, porkkanat vie sen ruoskuttamistarpeen ;)¨
ja ekat kaks päivää on aika hankalia, sitten alkaa helpottamaan. ja tota voi tehä silleenkin että korvaa osan päivän sapuskoista noilla pirtelöillä tai vastaavilla.

Enemmänki tavoitteena kiinteytys. Maha ja jenkkakahvat sais olla pienemmät. Jos jonku vaikka 3-5 kg sais pois, niin ois ihan hyvä.

muoks. niin ja tavoitteeseen pyrin syömällä säännöllisesti pieniä annoksia ja tarkkailemalla kaloreita, sekä vatsalihasliikkeillä ja lenkkeilyllä.

15kg on tullut painoa sen jälkeen kun ollaan tuon miehen kanssa yhdessä alettu olemaan. Niistä on nyt pari lähtenyt, joten 13 olis vielä pudotettavana. :whistle: Niin ja ihan vaan vähentämällä herkkuja ja lisäämällä liikuntaa ois tarkoitus tuohon tulokseen päästä. Tosin helpommin sanottu kuin tehty. Karkkipussit hyppää kaupassa melkein väkisin kärryihin. :kieh:

vieras
Pituus 168cm, paino tällä hetkellä 66,5kg. Tavoite olis päästä ensin 63kg ja ehkä vielä 60kg. Kiinteytyäkin vois. Koitan hillitä makean mussutusta ja liikun enemmän. Ja annoskoot on pienentyneet.

vieras
tavoite olisi saada vielä reilu 10kg pois. olen jo 10kg laihtunut maaliskuun alusta. silloin aloitin allevo kick stark kuurin, jolla laihduin 5kg ja sen jälkeen vielöä 5kg. nyt taas aloitin tuon kuurin ja viikon ajattelin sillä olla.

hei
aamulla otin sellasen pirtelön ja kohta meen tekeen toisen, viis pitäs päivässä vetää..
kasviksia saa syödä napansa täyteen, porkkanat vie sen ruoskuttamistarpeen ;)¨
ja ekat kaks päivää on aika hankalia, sitten alkaa helpottamaan. ja tota voi tehä silleenkin että korvaa osan päivän sapuskoista noilla pirtelöillä tai vastaavilla.
Ai siinä saa kuitenki porkkanaa vetää. Mä ajattelin, ettei saa mitään, mutta jos saaki kasviksia niin eihän siinä ehi nälkä tulla :p Taidanpa koklata :)

Yhteistyössä