Laihduttajat kertokaas....

Jos vain sattuu jollain kokemusta olemaan tuosta stepperistä. Niin, että onkos sellanen sitten hyvä? Kannattaako hankkia sellanen? Ajattelin ottaa itteeni niskasta kiinni heti kun saan tämän vauvan synnytettyä. On tullut nuita kiloja :ashamed: liikaa. Niin ajattelin, et jos hankkis tänne kotiinkin jonkin laitteen ja toi stepperi kiinnostaisi. Toki pitää kattoo mitä suuhun tunkee ja vaunuja työnnellessä tulee myös liikuttua. Jokohan sais tuolla suunnitelmalla tuloksia aikaan? :)
 
berries
mulla on sellanen "ministepperi". tosin en oo aikoihin sitä käyttäny, mutta kyllä sillä hien saa pintaan esim. katsellessa samalla telkkaria, mutta aika paljon saat stepata jos meinaat sillä pääasiassa pudottaa painoa. jos lähinnä syömistavoilla pudotat painoa ja lisäksi steppailet vaikka esim. 1/2 h per pv tai niin paljon kuin jaksat niin luulis tuloksia tulevan.
 
hei
Ihan yksistään sillä niin.... ei. Tai siis sulla käy aika niin pirun tylsäksi vaan sitä polkemalla, et en kannata hyvänä ajatuksena.. Miten ois kuukausi kortti vaikka salille, jossa on vaikka mitä laitteita (myös se stepperi), parempi ilmanvaihto, näkee ihmisiä ja tarjolla myös ohjattua ryhmäliikuntaa vaihteen vuoksi? :)
 
Stepperi on ihan hyvä olemassa, jos ei jaksa esim. lenkille lähteä niin hyvä hätävara =) Mutta tarkoittaa myös sitä, että se ei seiso vaan nurkassa pölyä keräämässä.

Itsellä on tuollainen Hobbarista tilattu käsituellinen Raleigh Twist stepperi, jossa näkyy myös poljetut askeleet, aika ja kalorit. Kalorinkulutushan on toki viitteellistä, koska se riippuu myös sukupuolesta ja iästä, painosta jne. Mutta on se lisätsemppinä siinä. Ja ei mun mielestä ollut paha hintakaan, 59e. Mulla alkoi vyötärö löytyä uudelleen tuon avulla, monta senttiä katosi vyötäröltä koska tuo vaikuttaa myös kylkiin. Painoa ei pelkästään tuon avulla tippunut.
Telkkaria kattoessa polkee, ja hiki kyllä tulee!
 
Juu, en aatellutkaan, että pelkästään tuolla stepperillä paino putoisi. Ajattelin sitä muun liikkumisen lisäksi. Lenkillä tulee kyllä käytyä ja jumppailen kotonakin tai no silloin vielä jumppailin, kun en ollut raskaana, nyt mahan kanssa ei jaksa :whistle: Tietysti ruokavalio on tärkeä huomioida. Kaksosten jälkeen pääsin kyllä entisiin mittoihin takasin, mutta menihän siihen aikaa, et jos nyt pääsis sitten nopeemmin :/
 
vieras
Minä en ole ostanut yhtään kotikuntoiluvälinettä. Syynä se, etten kuitenkaan jaksaisi polkea kuntopyörää kotosalla tai polkea stepperiä ja kaikilla tuntemillani kuntoilulaitteet tönöttää tyhjänpanttina nurkkaan hyljättyinä.
Kuntosalikortti ja hyvä seura, lenkkikaveri tai aerobic-kausikortti tai muu harrastus (ratsastustunnit tms) innostaa ja vähän pakottaakin liikkumaan.
 

Yhteistyössä